DISSE SKOENE ER SÅ “MEG”

Innlegget inneholder affiliatelenker 

Topp HER // Bukse HER

My new babies!! Altså disse skoene er så “meg” som du får det. Magnus påpekte det med en gang “så sykt dæ de skoan der, Tuva!”. He’s totally right! De er fra Junkyard, direktelink HER


 

Hei mine fineste venner ♥ Jeg må bare si dere noe. Jeg føler meg utrolig takknemlig for at akkurat du bruker din tid på å lese min blogg! Og spesielt takknemlig er jeg ovenfor dere som legger igjen en liten kommentar til meg – det betyr faktisk mye! Bloggingen min har vært helt på tryne ustabil de siste årene, men det gjenspeiler bare meg som person – som dere sikkert nå har skjønt, haha. På grunn av det, forventer jeg faktisk ingenting fra dere. Ikke en eneste kommentar forventer/fortjener jeg, sånn egentlig! Men selv om, så er mange av dere fortsatt her, og heier på meg! Kanskje er ikke jeg trofast, men det er jammen dere! Takk for at dere har troen på meg, for det gir meg tro på meg selv. Lesertallene mine har aldri vært så lave som nå, men vet dere hva? Heller har jeg aldri satt mer pris på de “få” leserne jeg har. Så tusen takk​ ♥ Dere er flotte! 

Ellers! Nok klisj klasj og søte ord, om en liten halvtime har jeg treningsdate med Henriette. Kan ikke sitte her å være sentimental da, vet dere. Her skal det jobbes, den rumpa kommer faen ikke gratis! Verken om du trener den stor eller opererer (hehe). Har vært litt sånn små lat siste 1-2 ukene, men heldigvis er motivasjonen på topp så da er det ingen fare! Helt ok å være litt lat også i blant – det er bare deilig. Skal hive i meg en shake for å få inn ekstra energi, så bærer det avgårde. Hei då! 

13 kommentarer
    1. En liten halvtime.. kjenner jeg deg rett ser jeg deg om 45min? “Sorry, måtte bare ordne meg” 😂 Hahaha ❤️

    2. Heey. Dette er min første kommentar på noens blogg ever !! Meen må bare få sagt at du er min favoritt av alle bloggene jeg leser. Du virker ekte og jeg digger deg.
      Håper du får en super kveld 🙂

    3. Jeg leste ikke bloggen din før, mest fordi jeg så vidt hadde begynt å lese blogger, men kanskje litt også fordi jeg syns du var litt “fjåsete” om det går ann å si det slik. Nå leser jeg den, og jeg liker den veldig godt. Jeg syns du virker ekte og god. Det er ikke så nøye hva du blogger om så lenge du holder det ekte. Keep it real! ;* Bare blogg om dagen din, og livet.
      Klem <3

    4. Vi heier på deg! Selvfølgelig heier vi på deg 🙂
      Alle kan ha en dårlig dag og ikke oppdatere bloggen (eller måneder i ditt tilfelle, lol), men du er altfor herlig til å ikke følge med på.
      All ære til deg for å tørre å starte på nytt i Oslo. Jeg kan ikke forestille meg hvor tøft du må ha hatt det i det siste.
      Føler jeg kjenner deg litt, jeg! Og det gjør meg glad:)
      Stor klem!

    5. Hei! Jeg har lest bloggen din i maaaange år og jeg kjenner meg veldig godt igjen i hvordan du har det nå. Jeg tar også opp fag på Bjørknes, og det er tøft. Man får dårlig samvittighet for alt man gjør som ikke har med skole å gjøre. Så du er ikke alene, for å si det sånn… Jeg liker hvordan du skriver og formulerer deg. Det virker ekte og du er flink!:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg