KJOLE TIL BALLET, HJELP!

YES, folkens – nå skal dere høre! Her sitter jeg, 16 dager igjen til ballet og kjoleløs! Tuva i et nøtteskall, vet dere.. Høyst sannsynlig må jeg i tillegg rekke å få lagt opp kjolen, men før det må jeg FINNE kjolen og få bestilt den fort som fyy. Jada, har bare hatt sånn 2 måneder på meg. 

Tenker å bestille i hvert fall to av kjolene under for å være på den sikre siden – litt kjipt å bestille èn og så ser den helt ræv ut når jeg putter den på kroppen min! Spørsmålet er bare…. hvilken av disse 93820 (18) kjolene skal jeg gå for? Hvor mye hud er innafor å vise på et kadettball? Er det lov å vise hud i det hele tatt? Rygg? Utringning? Er for eksempel nr. 1 og 7 for sexy? Er svart kjole kjedelig i en slik anledning? Dere ser jo, halvparten av kjolene jeg har funnet er svart/mørk. Det eneste jeg vet, er at jeg ikke vil ha en typisk “prinsesse-ballkjole”. 

                 (ADLINKS)


1. HER // 2. HER // 3. HER 


4. HER // 5. HER // 6. HER 


7. HER // 8. HER // 9. HER 


10. HER // 11. HER // 12. HER 


13. HER // 14. HER // 15. HER 


16. HER // 17. HER // 18. HER 

Hvilke(n) er din favoritt? Hjelp meg, kjære lesere!
Har du kanskje en av kjolene, og kan fortelle meg om den er fin på?

 

108 kommentarer

Siste innlegg