RUMPEPRAT

Nothing worth having comes easy! 

Hvorfor operere inn implantater i rumpa, når du heller kan få en passe stor, sterk, deilig og langt mer funksjonell rumpe ved å trene den et par ganger i uken? Ikke minst vil den passe perfekt og se smashing ut til akkurat din kropp. En sterk rumpe ser jeg faktisk på som livsnødvendig, for alle vet vel at rumpa er en av de sterkeste og viktigste musklene vi har på kroppen vår(?). Kim Kardashian’s kropp finnes ikke “riktig” proporsjonert. Etter min mening ser den ekstremt merkelig satt sammen ut. Det samme gjelder to av Norges toppbloggere’s opererte bakender. Hun ene mer naturlig enn hun andre, men likevel.. Klart det, man kan operere til seg et naturlig resultat og det kan se dødsbra ut utseendemessig, men naturlig eller ikke – å fucke opp med rumpa mener jeg er idiotisk uansett. Rumpa skal sittes på å bære rundt på kroppsvekta vår til den dagen vi sitter på gamlehjemmet og tar våre siste skritt. Hvordan tørr folk det? 

Dessuten spår jeg at “Kim Kardashian-rumpe” og all hysteriet om å ha størst mulig rumpe, vil dø ut om få år. På likt som trenden med å ha store “Pamela Andersson-pupper”, døde ut. Hadde jeg ikke vært 18 år og naiv, hadde jeg aldri lagt inn like store implantater. Komplikasjoner, rippling osv er ikke helt det jeg så for meg.. Men det er en annen historie! 

Tommel opp for sterke, naturlige og fine rumper! 
 

47 kommentarer
    1. JAAAAA, TAKK TUVA!!! Endelig noen som tør å si det. Heia deg, du er råflott! En rumpe som din kan aldri disse andre bloggerne få operert seg til! Dette innlegget gjorde meg unormalt glad, thank you for making my day! JEG HEIER PÅ DEG!!! Stor, stor klem fra meg!

    2. har sophie operert ræva? hmm jaja folk får styre på, men hvile rumpeøvelser tar du Tuva? kan du kanskje lage et innlegg om det?

    3. Er så enig!! Der sa du det 🙂
      Når det er sagt så har du sykt fin rumpe! Kan du lage et eget innlegg om hvordan du trener rumpa? Jeg sliter med det at jeg vet hvor mange repetisjoner og sett jeg skal ha, men ikke vet hva man gjør mellom settene. Hviler man eller går man rett på sett nummer to?
      Kan du lage innlegg om hva du spiser og når på dagen du spiser? Sliter mye med å endre kosthold mye på grunn av at jeg ikke vet hva eller når jeg skal spise..

    4. Har du mulighet til å skrive ett innlegg om silikon og det du skrever over at du har slitet med? Litt når det kom og hva grunnen er. Utrolig nok ( ikke missforstå meg) så synes jeg sånt er interessant å lese. Kanskje det hat noe med at jeg ønsker selv å ta silikon. Hadde vært gøy om du gjorde det. Men jeg skjønner hvis det er utenfor din komfort sone!

    5. Helt enig meg deg 🙂 Mye bedre å få komplimenter for en spretten og trent rumpe som en har gjort seg fortjent til! 😉

    6. hadde vært gøy om du laget et innlegg om dine treningsrutiner og kosthold! hvor ofte, hva du trener, hva du spiser osv!
      ønsker også et innlegg om din historie med silikon, og alle “problemene” i ettertid!

    7. Såå enig! Takk!
      Hvis du kunne gått tilbake i tid, ville du da droppet silikon? Eller ville du bare tatt mindre? Evt hvor mye? 🙂

    8. Kjempebra innlegg! HELT riktig fokus spør du meg! Jeg tok også silikon som ung og dum, følte meg etterhvert så utilpass at jeg tok de ut. I etterkant følte jeg meg bedre enn noen sinne 😀 Haha det hadde jeg aldri trodd da jeg la de inn!

    9. WORD! Og du ser helt fantastisk bra ut 🙂
      Bare en liten kommentar til “Anniken” over her: Hun rakker ikke ned andres kropper; hun påpeker FUNKSJONEN til en kroppsdel, noe de fleste faktisk glemmer – kroppen har en funksjon! Den skal ikke bare “se bra ut”, den skal faktisk fungere best mulig (for din egen del), og at hun påpeker at en operert rumpe mister sin funksjon, er ikke det samme som å “rakke ned på andres kropp”. Ta deg en bolle

    10. Bra Tuva!
      Men likevel, tommel opp for at hele kroppen skal være naturlig. Nei til innsprøytninger og div andre forstørrelsesmdetoder.

    11. Flott Tuva! Det verste med Sophie Elise synes jeg er at hun ikke er ærlig om hva hun har gjort, og refererer til at hun har “gått opp i vekt” eller “trent styrke hjemme”. Yeah right. Tommel opp for ærlighet og naturlige kropper.

    12. Kan vi ikke snakke om noe annet enn kropp, liksom? Er så lei av alle unge jenter som tror kropp er alt de er. Kan dere ikke gjøre noe fett, lage noe eller VÆRE noe isteden for å snakke om og ta bilder av kropp og trening?

    13. Helt sant! Skjønner ikke greia med de bleierumpene. Er så mye finere med trente, naturlige stumper! Ekte er best

    14. AMEN! Er så enig med deg, du fikk virkelig sagt det! Og du ser nydelig ut!! Kan du lage flere innlegg eller videoer om treningsøvelser? Trener styrke selv, men har gått litt tom for øvelser så hadde vært fint med nye øvelser og ny motivasjon

    15. Hva med naturlige pupper og lepper da? Ikke for å være ufyselig! Du ser dødsbra ut! OG jeg er veldig anti til alt slikt, men hva skjedde med å være naturlig i dag?! Syntes det er utrolig synd at det skal være slikt at man må endre på ting for å være fornøyd. Uansett om man har komplekser skulle det være mulig å akseptere den kroppen man har! 🙂

    16. Hei du! Har lest bloggen din en stund, men aldri kommentert. Ville bare gi litt lyd fra meg:)
      Synes at du har veldig mange sunne meninger som du viser frem her! Spesielt godt likte jeg at når noen spurte hvilken shake du drakk til frokost i et par innlegg tilbake, også svarte du ikke bare. Du ba de bekrefte at de var over 18 år og sende deg en mail:D
      Digger det!
      Klem
      PS: Du ser absolutely smashing ut. Drømmer om å se ut som deg, spesielt med den utstrålingen du har! (selv om jeg ikke er så glad i fylte lepper:))

    17. Herregud så teit du er. Hvorfor operere puppene? Du har mistet det argumentet for LENGE siden Tuva. Ikke alle kan få stor/ “normal” rumpe. Ingenting av deg er naturlig. Bare en unnskyldning for å si det er ok å legge ut undertøysbilder av seg seg for hele verde #attentionattention

    18. Jeg er enig med deg om at man heller burde trene og at man ikke burde operere seg… men det er litt unødvendig av deg å trekke inn andre bloggere.
      + at innlegget ditt er litt “tomt”… så dessverre virker det som du la ut dette som en unnskyldning for å vise frem kroppen din 🙂 som forresten er veldig fin!

    19. Skulle egentlig også ta silikon her i tromsø. E sikkert snakk om samme kirurg som dæ sia det va på privatklinikken. Ikke ville han høre på hva jeg ville ha av størrelse. Han anbefalte heller ikke å ta under bryst muskelen. Super glad for at jeg avbestilte i siste liten. Fant en annen kirurg utfor norge som sa helt motsatt av han fra tromsø. Ente opp med å ta under muskelen noe som va mye bedre siden jeg er såpass liten

    20. Bilder som dette blir lagt ut på ett forum for nakenbilder og lignende,med fullt navn..
      Så det kommer opp når man googler vedkommende..
      Du kan jo sjekke selv..
      Dumt ift jobber osv,vil jeg si ..

    21. Heia, ser du skriv du ville valgt en anna kirurg. Opererte du dæ på volvat her i tromsø? Det du har opplevd, kunne det VIRKELIG vært unngått med en anna kirurg? E det liksom holdninga hannes til komplikasjonan dine i ettertid som e negativ? Eller kunne du unngått di komplikasjonan om operasjon gikk annerledes? 🙂 tusen takk for svar!

    22. SHOTS FIRED AHAHAHAH!!!
      Neida, men er sykt enig med deg!
      Viktig å høre om andre sider av saken, at det ikke bare er en dans på roser etter plastiske kirurgier.
      Kunne du forresten lagd en trengingsplan på hvilke øvelser man kan gjøre hjemme?? Hvor mange ganger man skal gjøre dem, osv. Jeg og mange andre hadde satt pris på det!!

    23. Nå har du vært lei deg lenge på bloggen over denne eksen din… Hva gjør du nå? Jo, ligger med han igjen.
      Unødvendig å la oss lesere skrive ned mye som vil hjelpe deg for å gå videre og så driter du i det.

    24. Men å operere puppene sine såpass mye som din gode venninne TCMN mener du er helt greit. Dobbeltmoralen lenge leve!

    25. Jeg tror det Tuva skal frem til er at dette med rumpeoprasjon er en ny ting som også begynner å bli normalisert. Silikonpupper har man alltid visst eksistert siden man var typ 6 år – man har alltid visst at Dolly Parton har gjort det. Hvorfor skal vi begynne med enda en ting som man faktisk kan trene seg til bedre. Pupper og lepper er ingenting man kan trene seg til – selv er jeg imot å være så ærlig om oprasjoner, i og med at jeg ikke trengte å vite dette når jeg var liten, jeg trengte ikke at kjendisene jeg så opp til forklarte og normaliserte oprasjoner, det holdt at mamma sa “dette er ikke ekte.”
      Jeg er superenig i hva du skriver Tuva! Glem alle som snakker om at du er dobbelmoralsk, det er bare barn som har lært seg et nytt ord.
      <3

    26. Andre bloggere fletter inn litt snikskryt i sine innlegg, men Tuva går all in å lager et helt innlegg om hvor bra rumpe hun har.. haha!

    27. Hei 🙂
      Jeg har lest bloggen din i mange år, og jeg husker å ha lest innlegg om at du fikk rippling. Hvordan går det nå? har du fått fikset det?
      Håper du får en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg