TODAYS TO DO LIST

TODAYS TO DO: 
_____________

♥ To timer matte ⇒ check
Mattetentamen neste uke, så her er det bare å henge i!!

♥ Vippetime til Nina for refill ⇒ check
At jeg har vippeextensions, er grunnen til at jeg for tiden gidder å stå opp om morgenen. Neida. Men huden min er skikkelig kranglete for tiden, føler meg uvel uansett hvor mye makeup jeg putter på huden. Til vanlig er jeg veldig komfortabel uten sminke, men nå – nei! Så at vippene og brynene er on point all the time, hjelper veldig på. Skriver mer om det senere! 

♥ Lage meg en god middag ⇒ check
Just did! Kyllinglår med ris og digg digg salat ved siden av. Middag er dagens høydepunkt, hver dag!

♥ Betale regninger og besvare mails
Blæææææh… Aldri ingen ende ta… 

♥ Hjelpe Magnus å flytte!
Så snart dette innlegget er publisert, skal jeg komme meg på trikken ned til Magnus. Han flytter i dag! Ingen av oss har sett leiligheten han skal flytte inn i, så det blir veldig spennende, for begge to. Jeg gleder meg masse! Ettersom jeg har flyttet en deeel ganger de siste årene, kan jeg erklære meg selv som en profesjonell “flytter”! Så da er det klart jeg må dra og hjelpe han. Hihi! Og så er jeg en god venn også da. 

Vi blogges senere, babes! 

11 kommentarer

Siste innlegg