NYINNFLYTTET

Hei hå folkenz!

Jeg har bestemt meg for at jeg MÅ bli flinkere til å ta i bruk kameraet når jeg er “på farta”, slik at jeg kan blogge mer spontane “glimt” fra det luksuriøse hverdagslivet mitt! Det er jeg så dårlig på! Regner jo med at dere DØR etter å se mer av livet mitt 😉 Hehe neida, joda, men JA til mer hverdagsblogging? Jeg kjøpte til og med et mindre, handy kamera for et par år siden – nettopp for å gjøre det mer lettvint å drasse rundt på. Ofte ofrer jeg veskeplass til kameraet (det tar lite plass, men jeg liker små vesker), men bruker jeg det? Nesten aldri. Waste of space, som jeg heller kunne brukt på flere leppestifter. For eksempel. Drasser det bare med for moroskyld, sant.. Grunnen er nok at jeg synes det er ubehagelig å bare “Hallo folkens, NÅ skal vi ta bilder til bloggen min. Må dere smile da!!!”, og så blir alle livredde for at skal legge ut stygge bilder av de. Haha. Folk blir skremt av “sånne store kameraer”, folk flest i dag bruker jo bare kameraet på iPhonen.

I går hjalp jeg Magnus med å flytte! Endelig har han kommet seg å plass i ny leilighet. Ingen av oss hadde sett leiligheten før vi kom dit i går, men heldigvis var den fin, nyoppusset og veldig hyggelig. Jentene han skal bo med virker også søte! Alt tyder på at han (vi) blir og trives der 😉 


The most important av alt i flyttelasset – det ENE vinglasset, hahaha. 


Magnus fant en prøve på en dameparfyme blant tax free-kjøpene sine, så da ble det en liten “takk for hjelpen gave” til meg da, gitt. Har dere luktet denne parfymen før? Herregud så god den var!


Always fab

Magnus satt sånn pris på at jeg hjalp han i går. Selvfølgelig stiller man opp for venner, det er en selvfølge – men at han setter sånn pris på det, gjør det jo ekstra hyggelig ♥ Jeg har flyttet en del ganger de siste årene, vet hvor tungt og utmattende det kan være og møtte gjøre alt alene. 

4 kommentarer
    1. Hei, kjempefan av deg Tuva og du er så utrolig pen! fulgt deg siden da du og Thererse begynte å blogge! Jeg har et skoleprosjekt og hadde vært utrolig kult om leserne dine ville hjulpet med meg å svare på en spørreundersøkelse som handler om seksuell frigjøring, den tar 1 min å gjennomføre og er 100% anonym <3 tusen takk!
      https://no.surveymonkey.com/r/QTMF9N9

    2. Elsker virkelig bloggen din, vært fast tilhenger helt fra begynnelsen av! Du klarer å gjøre selv et “kjedelig” hverdagsinnlegg gøy, så jeg sier ja, ja, ja til mer hverdagsblogging ❤️
      Bare lurte på hvor du har kjøpt den buksen? Letet lenge etter en slik en som ikke koster skjorta 😳 Din var superfin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg