MEG: 2011 VS 2016

Har alltid tenkt (og hørt) at jeg er “lik meg selv” og at jeg har forandret meg lite utseendemessig i løpet av årene, men dette bildet fra 2011 viser jo at det faktisk har skjedd noen ting!

Første tanke: for en hard hårfarge jeg hadde! Men så lurer jeg på.. hvordan hadde så mørkt hår sett ut på meg i dag? Hm.. Er så lei av hårfargen min nå, så kan venner please slutte og mene at den er fin? Jeg klarer ikke å ta egne valg.

Andre tanke: har fått et mer voksent ansikt, formen har forandret seg. Disse bildene viser også hvor stor forskjell bryn kan utgjøre! Åh neida, kan ikke lyge på meg naturlige lepper – må bare nevne det før noen pikker meg ned med pekefingeren. Leppene er jeg jævlig fornøyd med, om det er lov å si høyt på en blogg. Ikke arrester meg, blogge-moral-politiet! 

Tredje tanke: Mistenker at det må ha vært noe lureri i bh’en på 2011-bildet, jeg hadde ikke så store pupper. Hahah! Silikonpupper og 8-10 kg ekstra – synes kanskje ikke veldig på akkurat disse bildene, men det er jo litt fascinerende å tenke på likevel. Vet dere, de kiloene føles komfortable og naturlig for meg å ha på kroppen. Har nemlig brukt litt tid på å “vende” meg til at jeg ikke lengre “skal” veie 50 kg. 

Har jeg forandret meg mye, synes du? 

14 kommentarer
    1. Stilmessig så har du forandret deg en god del (men så har jo moten også forandret seg). Du er langt mer elegant på bildet til høyre. Utseendesmessig har du også endret deg noe (leppene som du selv påpeker og generelt så ser du mer voksen ut). Men veldig pen både da og nå 🙂
      Forresten, så synes jeg at du kledde det mørke håret på det bildet fra 2011. Men samtidig så synes jeg ikke at du bør farge det så mørkt nå (blir for hardt som du sier), hvis du skulle farget håret nå så tenker jeg at en fin brunfarge (sånn typ sjokoladebrun) hadde kledd deg. Noe sånt som dette : http://omgcolors.com/wp-content/uploads/2016/07/Jessica-Alba-dark-chocolate-brown-hair-2017.jpg
      Meeeeen, må jo si meg enig i det vennene dine sier, elsker håret ditt slik det er nå også.

    2. Du var, og er, utrolig vakker! Klart du har forandret deg noe, men det gjør man jo på de årene. Har nok litt med trender å gjøre også;)
      God helg!

    3. Du er nydelig uansett hårfarge men du kler veldig og ha mørke brunt hår da 😊 Du har forandret deg litt,men det gjør vi alle 😊 Fin som alltid.god helg Tuva 😊

    4. Mye finere med mørkt hår. Det passer deg bedre og du ser så fin ut med mørkt hår. Anbefaler sjokolade brunt hår som det heter 🙂

    5. Jeg synes det mørket håret kler deg best faktisk! Men du er jo utrolig pen uansett, selvfølgelig 😀

    6. Du ser mer voksen ut, kanskje mer selvtillit skinner gjennom også? Selv om det er vanskelig å sette fingeren på hva det er så har du nok mer baby-face på det første bildet.
      Synes det er fint med spill i året som du har nå! Jeg er ikke brunette selv og har kanskje ikke mye tips å komme med. Men kanskje du har farge alt litt mørkere med forskjellige toner stripet inn. Ellers er jeg også veldig misunnelig på brunetter med fint, blankt hår! Blondt hår ser ofte mer tørt ut.
      Jeg pleide også å alltid veie mellom 55-58kg men har de siste par årene veid mellom 60-65 (er 25 år nå). Selv om jeg ikke merker det spesielt på kroppen fordi det har kommet gradvis og jeg er komfortabel og trener en del, er det liksom vanskelig å mentalt vende seg til når jeg får på badevekta. Så da gjør jeg ikke det!
      Hvem veier vel det samme som de gjorde da de var 17 når de er i midten av 20 årene?

    7. Du kler helt klart mørkt hår best! 🙂 Ellers synes jeg du har forandret deg litt, ja. Veldig pen både nå og da, da! Men jeg må få si at jeg liker de naturlige leppene best, hehe 🙂

    8. Du ser ut som du er sunn og frisk, at du trives med deg selv eller stoler mer på deg selv vises også. Synst du ser bra ut nå jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg