TIME TO BE A HERO



It´s saturday night.. time to be a hero and rescue some wine trapped in a bottle!



GIGI DRESS FRA DMRETRO, HER 

Hola giirls! Jeg skal ut i kveld med en ganske stor gjeng, og gjett om jeg skal danse! Kjenner knapt noen i gjengen, 2-3 stk bare, men vet dere – akkurat det elsker jeg! Tenk så kjedelig å dra ut hver helg med de samme folka om og om igjen, år etter år!! Elsker at jeg er så open minded og hiver meg ut i det, selv om jeg knapt kjenner en sjel. Viktig å gi det en sjanse, jeg er dessuten så nysgjerrig på nye folk og nye steder at jeg driter langveis i andres meninger og oppfatninger av andre. Nei, hun må du holde deg unna, hun er gal – ok, det er DIN mening, hun gale kjerringa mener sikkert akkurat det samme om DEG. La meg få skape mitt eget inntrykk, takk. 

Haha, nå prater jeg meg bort. Det har jeg ikke tid til! Kos dere i kveld og ta på gi faen-trusa ♥

10 kommentarer

Siste innlegg