SPA & YOGA

Når man tilbringer en hel dag med andre bloggere, som jeg har gjort i dag, kjenner man at det svir litt i blogge-hjertet når man selv ikke kan skryte på seg daglige oppdateringer og.. fine lønninger, he-he. La oss være ærlige – ingen hadde satset på blogg om det ikke hadde vært lønnsomt. Blogging er gøy, men penger er selvsagt en motivasjon for de aller fleste bloggere. Bloggere skal jo leve de også, da. Vet ikke om jeg vil kalle meg selv en blogger lengre en gang, men det er ikke så nøye – jeg har en blogg i alle fall, haha! Jeg liker å skrive og jeg liker å få tilbakemeldinger, men det kan ikke tvinges frem, jeg må gjøre det i mitt tempo. 

Anyways.. 

Foruten om at jeg har vært en trøtt og grinete megge i dag på grunn av en søvnløs natt, har jeg hatt en superfin dag med Andrea, Fanny, Julia, Annette og Trifa ♥ Faktisk var det første gang jeg hilste på Julia i dag og det er bittelitt rart, hun er kanskje den bloggeren jeg har fulgt lengst av alle. Dagen startet med yoga, noe som var både super digg men også utrolig tungt innimellom –  yoga er så sykt undervurdert! Kanskje man skulle prøvd seg på litt yoga fremover? Denne kroppen her trenger i alle fall litt bøy og tøy, også er det jo så bra trening for kjernemuskulaturen! Det er så viktig. 

Etter yoga dro vi videre for mer hygge og avslapping på the thief spa. Helt ærlig var jeg så sulten (og trøtt) da, at den spa-opplevelsen klarte jeg ikke å nyte til det fulle. Denne jenta trenger fôr og søvn, asss. Fridays ble neste stopp etter spaet, for å si det sånn. 

Føler egentlig at man bør ha en “unnskyldning” for å legge ut bilder av kroppen sin. Har tenkt litt på det.. Jeg liker kroppen min, that’s my best excuse! 

15 kommentarer
    1. Jeeg blogger bra uten lønn! Haha. Så det finnes jo noen der ute 😛 Forresten, det er BRA å være stolt av kroppen sin! Du ser smashing ut <3

    2. Du er så flott og vakker, og virker som en god person tvers gjennom. Har fulgt deg så lenge jeg kan huske, og syns det er trist at du ikke alltid finner livsgleden. Jeg er sikker på at du kommer til å oppnå mye her i livet, det vet jeg du fortjener! Enten det er snart eller om 5 år, så vet jeg du vil se tilbake på denne tiden, og tenke at nå, ja nå har du det bra, virkelig 🙂 jeg vet ikke helt selv hva meningen med livet er, og jeg har sinnsykt mange perioder der jeg bare våkner og tenker at hva er egentlig vits?, men vi er nå her og får bare gjøre det beste ut av det, right? du er fantastisk, ha en fin dag 🙂

    3. Nei du trenger ingen unnskyldning bare legg ut det du vil det er din blogg:) elsker når du oppdaterer btw :))) hva er snapchaten din?

    4. Hvordan har det gått med huden din siden sist? Jeg føler med deg.. Er i hvert fall gledelig å se nye innlegg her igjen!!! 🙂

    5. Fytti katta Tuva, du er digg ass, du ser dritbra ut! Og du digger kroppen din, det er den beste unnskyldningen ja!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg