JEG MED I ÅRETS SESONG AV PARADISE HOTEL?

Haha, vet dere hva? Hadde jeg valgt å takke ja, hadde jeg vært i Mexico på innspilling til Paradise hotel i dette øyeblikk. Haha, det er litt rart/gøy å tenke på! Gratis ferie med all inclusive, og en garantert fet opplevelse hadde virkelig ikke vært feil – men Paradise-Tuva? Nei takk! Om ikke denne bloggen har gjort skader nok.. DA kunne jeg i hvert fall ha vinket farvel til min lille politi-drøm. 

Riktig nok var det ikke meg selv som sendte inn søknaden, det gjorde søsteren min. For “moroskyld”, sa hun. Samme dagen ble jeg oppringt av en mann fra castingen, han inviterte meg med på gruppeintervju, som jeg impulsivt takket ja til. Allerede da visste jeg at jeg ikke kom til å være med på programmet, selv om tanken på det fristet bittelitt. Det må jeg innrømme! Likevel tenkte jeg å møte opp for “moroskyld”, fordi jeg var nysgjerrig på hvordan casting-prosessen fungerer og om jeg er interessant nok for PH eller ikke, haha. Well.. of course I am – men ville bare få det bekreftet. 

Fordi jeg var lat akkurat den dagen, endte jeg opp med å droppe å dra på gruppeintervjuet. I infomailen stod det at man måtte regne med at det ville ta flere timer, og det orket jeg ikke bruke fredagen min på da jeg ikke kom til å delta uansett. Tydeligvis var castingen gira på å ha meg med, de ringte og etterlyste meg og ville likevel ha meg med videre til individuelt intervju. Veeel, dit valgte jeg å dra. Der satt jeg foran en jury bestående av fire damer som stilte masse spørsmål. Mange personlige men også sånt som “Hvem tidligere deltagere vil du assosiere deg selv med?”, “Hvilken rolle ville du hatt på hotellet?”, “Hva ser du etter i en partner på PH?”. Det var faktisk litt gøy, da jeg merket at de likte meg, og utspørringen utviklet seg mer mot en samtale.

Jeg kom “videre” fra det individuelle intervjuet, og next up derfra var samtale med psykolog. Rett og slett for å bli “godkjent” av psykolog til å kunne være med på programmet. Fikk et ark der jeg måtte krysse av om diverse spørsmål om mat, alkohol, rus, angst, depresjon, overgrep og mye mer, og så snakket vi om temaene. Godkjent ble jeg, men jeg og psykologen ble enige om at det kanskje ikke var så smart å delta. I alle fall ikke dette året..

Kanskje neste år? 😉 Eller kanskje aldri… 

8 kommentarer
    1. Hahah herlig 😀
      Kanskje best å la være, du passer bedre som politi-tuva 😉 Men hadde sett på om du ble med, selv om jeg ikke følger med på det shite der lengre 😛

    2. Litt morsomt å bli spurt da, men synes helt ærlig hele reallity-serien oser av sex, da synes æ det bare blir kleint å se på. Heller ikke kult å fortelle framtidige barn at du var med på Paradise Hotel..

    3. så morsomt at de ville ha deg med, du ville gjort en god figur på tv! når det er sagt, så tror jeg nok du tok det riktige valget med å la vær, med tanke på fremtiden din 🙂
      men bare av ren nysgjerrighet: hvem av de tidligere ph deltakerne ville du selv ha sammenlignet deg med?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg