JEG SELGER KLÆRNE MINE

Hola girls! Stort JA til gjenbruk, alle burde laste ned appen TISE med det samme! Eller har du kanskje gjort det allerede? Kan hende jeg henger litt etter.. Èn ting er sikkert; jeg kommer til å bruke appen flittig fremover! Både for kjøp og salg. Nei, dette innlegget er ikke reklame, bare jeg som er litt over-entusiastisk over å ha nettopp oppdaget en så genial app!

FØLG MEG PÅ TISE: “TUVAW” 


Jeg er en sterk motstander av det bruk og kast-samfunnet vi lever i i dag, både hva gjelder forbruksvarer, klær og ikke minst mat. Den melka skal lukte dårlig før den går i vasken! Jeg hiver ikke mat med mindre den ser eller lukter dårlig, datomerkingen har liten betydning! Sånn er det bare.

Anyways, jeg tenkte ikke å prate om mat nå, men klær! I går kveld brukte jeg 3 timer på å shoote klær jeg skal poste på Tise i løpet av dagen. Noe er allerede lagt ut, og et par ting er faktisk solgt også! Det er mye arbeid, men hallo så godt det føles. Haha. Enda har jeg masse mer som venter, så her er det bare å henge i å få lagt ut. Jeg håper dere vil følge meg! Mine ubrukte, bortglemte klær trenger nye eiere. Det aller meste vil bli priset latterlig billig, vi snakker 20-300 kroner. ​

Hva heter du på Tise? ♥

8 kommentarer
    1. Christinaygre 🙂 Er selv en motstander av “bruk og kast” samfunnet vi lever i. Jeg elsker gjenbruk <3

    2. Anonym: Hei! Jakken er fra pinkyswear.no. Nei, jeg har ikke tatt laser etter at jeg flyttet til Oslo. Tenker å ta en runde til når sommeren nærmer seg, kommer helt sikkert til å blogge om det da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg