FEBRUAR: SHOPPESTOPP!

Nå har jeg bestemt meg! I februar blir det NULL shopping på denne frøkna. Håper på å klare det lengre enn som så, men la oss være litt realistiske og se først hvordan februar går. Who’s with me?

De siste dagene har jeg raidet klesskapet for å legge ut plagg på Tise, og det har gitt meg et stort slag i trynet. HERREGUD, så mye klær jeg faktisk har som aldri blir brukt! Jeg tørr faen ikke tenke over hva verdien av alle klær jeg eier, er! Plagg jeg kjøpte i sommer henger fortsatt med merkelappen på – det er så kvalmt. Jeg fortjener ikke et eneste nytt plagg på leenge, haha. Bare å legge bankkortet hjemme fremover…



Bodyen jeg har på selges nå på Tise!

Skjørtet er allerede lagt ut, og skoene kommer ila dagen ♥ “tuvaw” heter jeg der. 

Unnskyld til roomies’a mine for alt rotet de siste dagene, men sånn ser det ut når man skal shoote en hel del klær! Så, dette er hva jeg har bedrevet de siste dagene med. Nå skal jeg på posten å sende avgårde solgte plagg, og så skal jeg hive et par poser med klær i Fretex-containeren som står rett utenfor her jeg bor. HER kan du forresten finne din nærmeste Fretex-container. Vi blogges ♥
 

11 kommentarer
    1. I’m with you!
      Jeg tenker å flytte til Oslo, og skal da mest sannsynlig leie leilighet. Kan jeg spørre hvor mye du betaler i mnd og ca. hvor i Oslo du bor? Det ser så stort og flott ut der du bor 🙂 Og er det kollektiv, eller leier du leiligheten med folk du kjenner bare?

    2. Hei kjære Tuva! Jeg har lest bloggen din siden ungdomsskolen. Vi er like gamle. Ville bare si at du inspirerer meg på så mange områder. Du er så sterk og du er et stort forbilde. Du kommer til å oppnå noe stort, det vet jeg.

    3. Må bare si at jeg syns det er sykt kult at du har begynt å klatre på listene igjen! Fortsett på dette viset, og du kommer til å ligge på topp om ikke lenge! Du er så genuin, og jeg skulle gjerne sett deg overta plassen til Isabel Raad! 🙂 hun lever jo bare av drama og misvisende overskrifter. Mens du er helt en annen person og blogger. Fantastisk!

    4. Joiner den shoppestoppen! Har kjøty alt for mye i det siste. Har ikke plass til klærne mine i skapet og sånn..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg