UKENS SPØRSMÅL #2

Hvor pleier du å dra ut i Oslo? – Varierer, men blitt mye Solli plass. Yes, der er det trynefaktor og fasade så det holder. Om å gjøre og kjenne folk og befinne seg på VIP-området, kjenner du ingen er du en dritt. I sommer elsket jeg å dra ut i Oslo, mens nå.. nei nå spyr jeg. Tips til bra utesteder i Oslo? 

Kan du dele dine skjønnhetstips? – Spis sunt, drikk vann, sov nok, TREN, rens huden, gi den bodylotion/ansiktskrem, gå ut og svelg frisk luft, begrens alkoholen, prøv og ikke klem på kvisene dine (stygge arr!) og SMIL. Så enkelt men likevel så vanskelig. 

Synes du det er vanskelig å finne klær og bh når du har store pupper? – Klær er ikke vanskelig, faktisk synes jeg mange plagg former seg bedre på kroppen etter at jeg fikk pupper. Eller vent, skjorter!! Der oppstår et problem. Skjorta kan sitte perfekt ellers, men så er det den ene knappen over puppene som ikke vil holde igjen. Nå kom jeg på et annet “problem”, og det er at store pupper fort kan se FOR vulgære ut i enkelte plagg. Hender også at jeg føler meg større enn det jeg er, på grunn av puppene.

Jeg har et helt annet forhold og syn på pupper nå, kontra da jeg opererte som fersk 18-åring. Uten tvil er det både fordeler og ulemper med små og store pupper. Kanskje det fortjener et eget blogginnlegg? Hmm.


BH er et helvete å finne som ser bra ut og passer/sitter som de skal. Altså, disse puppene trenger støtte – bare å glemme H&M da </3 

Søkte på Iglow her om dagen, og kom opp et blogginnlegg om at du har testet det. Har nå bestilt det, etter og ha hørt mye positivt fra mange. Hva er din erfaring med serumet? Klem. – Oii, det er mange år siden! Dessverre ble den Iglow’en bortglemt i en skuff, tørket ut og gikk ut på dato og dermed ingen resultat. Sorry! Håper det funker og at du blir fornøyd!! Klem <3 

Kan du skrive hvordan det gikk med ripplingen snart? – Har gått litt opp i vekt siden jeg skrev om det (her), og det har hjulpet på. Men har det fortsatt, og jaaa det suger skikkelig. Spesielt synlig er det om morgenen før jeg har spist og er på mitt “tynneste”, da får jeg lyst til å gråte, røske ut implantatene og få tilbake mine søte små. 

Hvordan får du kontakt/slå av en prat med folk når du er på trening? Jeg trener stort sett alene, da har jeg på headsett med full guffe. Synes det er vanskelig å starte en samtale når jeg trener, synes det virker litt creepy å stå å glane/smile på folk.
– 
Haha, skjønner at du lurer, etter at jeg skrev at jeg ofte kommer i prat med folk på trening. De fleste trener med musikk på ørene, akkurat som du (og jeg), og da er det ikke lett å bare slå av en prat. Så “ofte” er kanskje en liten overdrivelse, men det hender faktisk ikke så sjeldent heller. For eksempel: av nysgjerrighet kan jeg finne på å kommentere en øvelse noen gjør, og vips så er samtalen i gang. Ellers, hvis et apparat jeg skal bruke er opptatt, spør jeg ofte om hun/han har mange sett igjen. Er svaret ja, tilbyr som regel personen meg å kjøre mine sett i mellom. Da hender det at man slår av en prat! En gang endte det faktisk opp med at jeg fullførte resten av økta sammen med han, og så slo vi følge hjem etterpå og avtalte ny treningsøkt sammen (det skjedde aldri da lol). Hyggelig! 

Jeg lurer på noe angående den hårfjerningen du tok med laser i Trondheim. Har lest innleggene du la ut om det og forstod du var fornøyd. Men lurer litt på hva prisen kom på til slutt, og hvor mange behandlinger en normalt kanskje må ha? Vurderer det sterkt selv! – Jeg har tatt totalt fire behandlinger nedentil, og armhulene to ganger. Første og andre gang jeg var til behandling, tok jeg kun nedentil. Da betalte jeg 1800,- per behandling. Etter to runder nedentil, kom jeg tilbake en tredje gang, og da ønsket jeg å ta armhulene i samme slengen. Så de to siste gangene tok jeg nedentil + armhulene for kun 2000,-. Jeg fikk nok en veldig god pris + studentrabatt. Det er så klart individuelt hvor mange behandlinger som trengs, selv har jeg som sagt tatt fire nedentil, og planlegger èn til. Tror ikke jeg trenger flere da! 

Hvilke blogger liker du, om du kan nevne noen? – Følger 53 bloggere på Bloglovin, så liker tydeligvis ganske mange. Men kan utnevne noen; Ida Wulff (favorite!), Sophie Elise, Anna, Tcmn (skulle ønske hun blogget hver dag xoxo biggest fan), Enja, Andrea Badendyck, Kristine Ullebø, Erica ++. Disse er jeg innom så og si daglig. Leser stort sett bloggene på topplisten til blogg.no, as you can see. Har fulgt disse nevnte bloggerne i alle herrens år, derfor har jeg liksom fått et forhold til de, både gjennom bloggen og flere av dem personlig også.

Hvordan pleier du håret ditt? Du har så fint hår! – Thank you! Du, det er ingen hokus pokus. Vasker det hver 5 dag ish med frisørprodukter tilpasset mitt hår, lufttørker, putter i serum/olje, børster det aldri vått, bruker sjeldent varme redskaper og farger det enda sjeldnere. Utsetter håret mitt minimalt for skader! 

Jeg tenker å flytte til Oslo, og skal da mest sannsynlig leie leilighet. Kan jeg spørre hvor mye du betaler i mnd og ca. hvor i Oslo du bor? Det ser så stort og flott ut der du bor 🙂 Og er det kollektiv, eller leier du leiligheten med folk du kjenner bare? – Leiemarkedet i Oslo er helt sprengt, du må belage deg på å bo i kollektiv og/eller mest sannsynlig betale dyre dommer. Bor på Majorstuen og betaler 6500kr i mnd – får ofte høre at jeg er heldig! Vi bor i en gammel men stor og fin leilighet, med en hyggelig balkong. Kjøkken og bad kunne trengt en renovering, utenom det er det lite å klage på. 

Vi liker ikke å kalle det for kollektiv, da det ikke “føles” slik. Vi er liksom tre venninner som bor sammen. Haha. Enja kjente jeg godt fra før, ikke hun andre. 


 

HVA LURER DU PÅ TIL NESTE UKE? 
 

10 kommentarer
    1. Syns du det er vanskelig å få deg venner i Oslo siden du ikke studerer?
      Jeg flyttet hit i fjor høst og har slitt mye med meg selv da jeg ikke studerer og ikke har fått venner.. har såklart en / to venninner og blitt “kjent” med venninnene deres men det er ikke det samme om du skjønner. Hvordan tar man kontakt med folk?

    2. Jeg har et spørsmål til neste uke:
      Hvordan gikk det egentlig med deg og tcmn på pole dance kurset dere tok? Hva lærte dere og hvor lenge drev dere med det? Driver med det selv, så er litt nysgjerrig 🙂

    3. Hei 🙂 Tenker du å bli i Oslo enstund? Kunne du anbefalt oslo for ei som skal jobbe, ikkje kjenner noen i oslo og kommer fra landet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg