SLITEN AV Å GJØRE.. INGENTING?

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

I dag kjenner jeg at jeg kunne trengt beskyttelse mot mitt eget destruktive sinn. En sånn dag er det! En sånn dag hvor jeg egentlig ikke klarer å stå opp, ikke klarer å spise og bare det å dusje er sykt tungt og krevende. Måtte sette meg på ned på huk i dusjen fordi jeg ble så.. sliten? Sliten av å dusje? Sliten av å gjøre ingenting? Hva er galt med meg? En sånn dag hvor jeg hater at jeg har denne bloggen – spesielt nå som jeg har lovd meg selv å få til i hvert fall ÈN oppdatering om dagen. Så hei! Dette er dagens bidrag fra meg. 

Håper dere har en bedre dag <3 

11 kommentarer
    1. Åhh, så flot af dig rent faktisk at skrive selvom du har en af de dagene. Jeg lurer på noe.. Jeg vil gerne i gang med at skrive (blogge) og tænker på det hver dag i flere år nu.. men jeg er så bange for at trykke publicer, kender du det? Som om det bare aldrig er godt nok det jeg skriver. Jeg kan ikke lade være med at tænke på alle de “kule” mennesker derude der sidder og griner over mit indlæg. Jeg når bare aldrig til et punkt hvor jeg føler at det er godt nok det jeg har skrevet, og mens jeg skriver det bliver jeg helt i tvivl om det overhovedet er mig at skrive sådan, og ender 9 ud af 10 gange med at slette det fordi det i sidste ende lyder åndssvagt. Har du nogensinde følt sådan og har du nogle råd?
      Jeg håber du skjønner hvad jeg skriver, jeg kommer fra danmark så skriver på en blanding av norsk og dansk 🙂

    2. Denne “teite” oppdateringen gjorde meg “glad.” Eller hva man skal si, jeg ble glad for å høre at jeg ikke er den eneste som blir sliten av å ikke gjøre noe, ikke orke å dusje og alt det der.
      Det jeg skulle frem til var at dette innlegget ikke var ett dårlig innlegg, (som det virket som du syntes), det hjalp meg, det er godt å vite at jeg ikke er alene om å føle meg “ubrukelig” enkelte dager. Stå på videre Tuva! Digger deg

    3. Marie: Du har helt rett, jeg synes oppdateringen var teit og “dårlig”. Men din kommentar fikk meg til å tenke annerledes og gjorde meg “glad”, så tusen takk <3

    4. Hei! Dette har ingenting med innlegget å gjøre, men jeg trenger litt hjelp… Jeg hadde vippeextentions på og i går besstemte jeg meg for å ta dem av (gjorde det hjemme, by my self) og det er serriøst det dummeste jeg har gjort i hele mitt liv. Og etter mye googling og desperat research for å se om vippene mine vokser ut igjen som før så kom jeg over dette innlegget fra bloggen din. http://tuvaw.blogg.no/1316446906_mistet_yenvippene_min.html
      og jeg lurte på om vippene dine noen gang ble som før du pirket av alle vippene dine? eller er de ødelagte for alltid??
      Hilsen jente med null vipper! håper du svarer, det hadde hjulpet veldig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg