KAN ET B-MENNESKE BLI ET A-MENNESKE?

God morgen! Jeg prøver febrilsk å bli et a-menneske, stå opp tidlig, ha goood tid til å drikke kaffen i morgenkåpen mens jeg sminker meg til favorittsangene i bakgrunnen. Slik vil jeg at hver morgen skal være, akkurat som i dag! Kan man lære seg til å bli en morgenfugl, hvis man egentlig er et skikkelig hardbarka b-menneske? Har hørt/lest at det ikke er sjans.. Altså, at man uansett vil være seig og lite produktiv på morningen!? Føler selv at den påstanden stemmer. Uansett hvor tidlig jeg står opp får jeg liksom ikke gjort så mye, surrer bare rundt og “kaster bort” tiden, hahah!! Produktiv som fy på kveldstid, jeg! Spesielt når jeg bør sove. 


Samurai Swords (acoustic version) – Highasakite ♥ Deilig sang som ligger på spotify, hør den!

I natt har jeg sovet 7 timer i strekk – uvanlig til meg å være! Sliter veldig med søvn for tiden, våkner etter et par timer og det preger så klart dagene mine. Vel, da må jo dette bli en bra dag! Ønsker i alle fall dere det ♥
 

16 kommentarer
    1. Jeg vet ikke om et B- menneske kan bli et A- menneske, men jeg lover deg i det minste at et A- menneske kan bli et B- menneske, haha. Så du har kanskje en liten sjans i allefall 😛 God helg, fineste Tuva! <3

    2. Jeg ble det til en viss grad etter et år i Forsvaret! Men det tar tid og må vedlikeholdes, tok ikke lang tid før jeg var tilbake som tidenes B-menneske..

    3. Har tro på at om man vil bli A-menneske kan man det, uavhengig av hva andre sier. Jeg mener, forskere mener jo humler ikke skal være i stand til å fly, du ser jo hvor mye humlene driter i den påstanden og flyr for det om, haha.

    4. Jeg var mer et B- menneske før, men nå er jeg defintivt et A-menneske, så det går an! Legger meg som regel mellom åtte og halv ti og står opp ca kl 6 🙂 Det funker! Dessuten er det så mye bedre å være oppe før andre og bare nyte hvor fredfullt det er og samtidig føle at du ligger et skritt foran, istedenfor å sitte oppe til langt på natt og hele tiden ligge et skritt bak om du skjønner? Sånn føler hvertfall jeg det! 😀

    5. Jeg har hatt perioder der jeg har klart å leve som A- menneske. Etter en sommer i jobb på for eksempel. Jeg føler liksom jeg mister litt av meg selv når jeg ikke orker å være oppe sent. Jeg tror definitivt det går an å legge om døgnrytmen, men jeg føler jeg alltid innerst inne kommer til å være et B- menneske. Er mye lykkeligere og har det bedre med meg selv når jeg får ha den døgnrytmen som er naturlig for kroppen min på en måte.

    6. dette er litt random, men jeg synes du har så sykt fin kropp. hva er det du spiser sånn til vanlig og trener du noe spessielt`? :=

    7. Tuva, jeg elsker bloggen din! Du er fantastisk nydelig og du trenger absolutt ikke fylle mer på leppene dine nå. Pass på å ikke bli blind på det!

    8. Du er utrolig nydelig! 😮 Jeg falt pladask for denne bloggen bare ved å se på headeren, men innleggene er også veldig fine! 🙂 Takk for at du har blitt nytt lesestoff 😉

    9. Man kan definitivt bli et B-menneske! Jeg har alltid vært et B-menneske. Riktignok ikke typen som slumrer i to timer og har store problemer med å stå opp, men likevel. Jeg har alltid sovet til kl 12 på fridager liksom. I sommer måtte jeg stå opp kl 4 for å dra på jobb og etter det kom det helt av seg selv. Nå våkner jeg av meg selv i 7-tiden hver eneste dag selv om jeg ikke trenger å være våken før i 8-9-tiden og det er så godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg