OSLO-FAMILIEN MIN

Hei dere ♥ Takk for hyggelige ord på siste bloggpost – dere er faktisk alltid veldig snille mot meg. Og jeg føler dere kjenner meg, dere vet jo mye om meg. Noen av dere forstår og klarer å lese mellom linjene, og det er deilig, for det er ikke alltid man vil si så mye. 

I helgen har jeg hatt besøk av min kjære storesøster, Karen. Det er alltid så godt å ha henne hos meg!! Livet mitt her i Oslo ville gitt betydelig mer mening om hun bare klarer å løsrive seg og flytte nedover – som hun har sagt lenge at hun skal! Still waiting.. Vi har uansett hatt en utrolig fin helg sammen, vært masse ute og fått smake på den tidlige sommeren som har kommet til Oslo. På torsdag hadde Karen bursdag og ble hele 24 år, jeg setter utrolig stor pris på at jeg fikk muligheten i år til å være tilstede for henne på bursdagen hennes. Forrige helg fylte jeg faktisk 23 år – årene begynner fader meg å rase på. Jeg som trodde da jeg var 18 at jeg skulle ha barn når jeg var 22 😉 

Man merker iallfall når man blir eldre at men setter mer pris på de gode menneskene man har rundt seg. Og ikke minst de små, viktige tingene i hverdagen som kvalitetstid med de som står deg nærmest. Jeg har min egen lille Oslo-familie ♥ Mangler bare Karen her. 

Bursdagsbarnet ble hele 24 ÅR!! 

Man blir sykt rusten når man blogger så sjeldent, men jeg skal prøve å oppdatere litt mer denne uken. Vi blogges snart igjen!​

13 kommentarer

Siste innlegg