NYTT I SOMMERGARDEROBEN

Hei, dere! Hatt en fin helg? Det har dere som følger meg på snap (tuvaw) kanskje allerede sett at jeg har hatt 😉 Hmm – har jeg funnet kjærligheten på nytt? 

Om et par timer skal jeg til Miko på Avemo for å fylle på vippene til 17. Mai. I år gleder jeg meg skikkelig til nasjonaldagen, blir gøy å feire den for første gang i Oslo. Men skal innrømme at frykten for at noe grusomt skal skje akkurat den dagen, er til å kjenne på. Likevel kan man ikke leve i frykt for at noe kan skje – jeg er jo egentlig ikke redd for selve døden, bare tanken på å etterlate de rundt meg med sorg. 

Over til noe heelt annet! Her kommer innkjøpene mine fra Zara i forrige uke – som lovet! Ser at jeg glemte å ta bilder av èn topp, men det er ingen krise. Deilig å få fylt på litt i sommergarderoben, nå kan finværet bare komme tilbake igjen ♥


Denne søtingen av en topp ble med en gang en favoritt! 249,- 


249,- 


189,- per kjole – gratis det, for en så fin kjole!


499,- Litt dyr denne til å være Zara – glad jeg ikke så på prisen før den var betalt, hehe.


189,- tror jeg. 

Hvilket plagg likte du best? 

20 kommentarer
    1. Så på Snapchat at du la ut bilde på snap med den blomsterblusen, så hadde du på en brun/rød(?) bukse på. Hvor var denne ifra?😍

    2. Så fine!
      Så du la ut et bilde på snapchat hvor du hadde på deg en marineblå kjole med noen striper på, for noen uker siden. Hvor har du kjøpt den? Håper du svarer 🙂

    3. så gøy at du blogger igjen tuva <3 litt kleint å si men har fulgt deg så lenge og føler nesten du er ei gammel barndomsvenninne som jeg liksom har mista kontakten med, men som jeg likevel er veldig glad i. du er fin!

    4. hva skal skje på 17. mai som er så fryktelig???:-( det virket veldig sucidalt skrevet. håper alt står bra til med deg!!<3

    5. Kommenterer svært sjeldent på blogger, men må bare si at jeg er veldig glad for å se deg blogge igjen! Selv om vi er vidt forskjellige personer og jeg ikke kjenner deg på noen måte, så synes jeg det er godt å se deg blogge og håper at du har det bra! Høres nok sykt ut, men blir litt “bekymret” når du ikke blogger, for jeg er redd du ikke har det godt da. Bare tanker fra meg, vet du har hatt en tøff oppvekst, det har jeg også og kan kjenne meg igjen i følelser i forbindelse med det. Håper ting i livet ditt er som du ønsker og blir som du drømmer om!

    6. Hvem er hun lættise venninna de som du legger ut på snapchat? Håper du har det bra. Stor klem fra JR

    7. Hei! Kan du beskrive hvordan du knyter blomsterblusen? 🙈 Hun i butikken mente den skulle knytes fremme, men synes den ble finere på deg – da du knyter den bake? 😄😄

    8. Hvor er skoene dine fra? Ser det er flere som har spurt, men ser ut som du bevisst har ungått å svare:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg