ÅRETS FØRSTE SOMMERDAG

Årets første sommerdag!!☀️Har solt på meg hodepine og en rød nese i dag, men etter litt aftersun og masse vann og litt mat føler jeg meg bare “godsliten” og ekstremt lykkelig over at sommeren endelig har kommet til Oslo. Så godt å kjenne sola varme på huden – på ordentlig! Jeg ønsket nemlig sommeren velkommen litt på forskudd i forrige uke, og satt ute på verandaen med pledd som jeg ballet meg inn i så fort det kom en sky/vindkast. Så sykt desperat etter sommer, haha. Dere kjenner dere sikkert igjen? Influensaen slo meg hardt ned rett etterpå, for å si det sånn. Min aller første sykemelding fra jobb og hele pakka. Det er så typisk nordlending, det. 

Min fine Mia kom på besøk, som jeg ikke har sett siden gud vet når, og vi lagde den deiligste fruktsalaten som vi nøyt på Oslos fineste veranda akà min veranda. Verandaen vår er ganske stor til midt i Oslo å være, med sol fra tidlig formiddag til sent på kvelden. Føler meg ganske så blessed over å ha den, altså. Hihi! Her skal det nytes mange soltimer fremover. Foruten om Beyonce og Jay-Z konsert i København i juni, har jeg tenkt å tilbringe mesteparten av sommeren i Oslo. To av mine aller nærmeste flytter til Oslo i løpet av sommeren, så det blir likevel masse fint og gøy å se frem til. Dessuten vil jeg jobbe og heller ta ut feriedager på å reise til et mer eksotisk sted til vinteren når det faktisk behøves å komme seg langt vekk fra kalde Norge. 

Jeg hadde bursdag for en uke siden, og da fikk jeg denne fine heklebikinien i bursdagsgave av roomien min, Giovanna 💕 Hun har laget den selv. Så fin, sant?!

This beauty! 

Vi spiste oss veldig kvalme, hvis du lurte. Jordbær, blåbær, banan, druer, eple, vaniljesaus og mørk sjokolade på toppen <3 

Tusen takk for 16 skjønne, snille, hyggelige kommentarer på forrige blogginnlegg. Alle sammen var av kun gjensynsglede, det setter jeg stor pris på ♥ 

21 kommentarer
    1. Endelig er du tilbake!😄 Har vært innom bloggen din og instaen din ofte gjennom det siste året.
      Håper du kan fortelle oss litt om hva du har gjort på det siste året?❤️

    2. Så kjekt at du er tilbake, om så bare i ny og ne! Jeg har vært fast leser i Gud vet hvor mange år, men iallfall siden du og Therese var på vgs! Jeg husker at dere flyttet sammen osv. Det begynner jo å bli en stund siden, siden selv jeg som er 2 år yngre, har fylt 22. Jeg har flere ganger vært innom både bloggen din og Instaen din, for å se etter livstegn. Jeg er glad for at du er på en bedre plass nå! Klem

    3. Det er sikkert et halv år siden jeg tittet innom bloggen din sist, men idag hadde jeg en følelse at du hadde blogget. Så hyggelig at det stemte! Håper alt står bra til med deg. Gleder meg over at du blogger litt av og til 🙂

    4. Endelig tilbake! Du er bare så nydelig! Kan du ikke begynne å vlogge litt i sommer? Det hadde vert utrolig gøy å følge med på! 🌸

    5. Jaaaaa! Har vært innom bloggen med jevne mellomrom og håpt på en oppdatering, men hadde nesten gitt opp. Ble SÅ GLAD nå!!!!! Håper du har det fint og fortsetter å skrive her en gang i blant <3

    6. Yaaaaas – the queen is back!!!ENDELIG!!!!!!!!!!!
      Gleder meg til å følge deg Tuva. Åhhh, så glad jeg ble her om dagen da jeg så at du hadde blogget haha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg