SYNES DU DISSE ER NOEN GODE FORBILDER?

Dere gjør ting så mye enklere for meg! Omtrent 90 % av kommentarene stemte for at jeg skulle prøve å få tilbake min naturlige hårfarge. Skjønner ikke at dere synes den var sååå fin. Eller er bare alle dere veldig opptatt av at naturlig skjønnhet varer lengst?

Jenter i dag har et stort press på seg om å ha et pent ansikt, langt og skinnende barbie hår, slanke kropper med store pupper. Vi bruker masse penger på sminke, hårfarging, klær og sko. Ja, egentlig alt for å føle oss penere. Mye vil ha mer er det noe som heter, og noen går så langt at de oppererer seg for å oppnå drømmen om å få et perfekt utseende. 
 
Jeg satt med en klump i magen da jeg så denne videoen av Heidi Montag. Hun kan jo ikke ha det godt med seg selv.


Se så skjønn hun var på det bilde til høyre! En glad og frisk jente med et herlig smil. Men til høyre ser man bare ei dukke uten noen personlige preg i ansiktet.

Noen andre kjendiser som har latt seg opperere:

Åå, hva heter hun igjen? Fikk hjerneteppe.


Kate Winslet


Angelina Jolie


Megan Fox har gjort litt av hvert for å bli hele verdens drømmedame.


Miley Cyrus er bare sytten år! Viste ikke at det var lovlig en gang.. Blir ganske sjokkert.


Også har vi kongen av pop og plastisk kirurgi, Michael Jackson. Hvil i fred!

Synes du disse personene er noen gode forbilder? Nei, det synes ikke jeg. Selvfølgelig, det er flere ting jeg godt kunne forandret på med meg selv. Større pupper, smalere nese osv. Men man må lære seg å elske den personen man er, og ikke stille seg opp i speilet å studere ansiktet og kroppen å finne feil. Feil finner man alltid! Man må se på helheten av seg selv. Da ser man at det ikke ser så feil ut alikevel.


Men selvfølgelig. Hadde jeg sett sånn ut hadde jeg jo kanskje vurdert plastisk kirurgi.

Hva mener du om plastisk kirurgi?
Natural or plastic fantastic?
 

148 kommentarer
    1. Jeg synes det er greit hvis folk føler seg lykkelige av det. Men selv synes jeg ikke noe om det. Da blir man for fake synes jeg da. Men så lenge de som gjør det er fornøyde, og blir mer glad av den grunn, så skal ikke jeg hindre dem!

    2. eg trur ikkje alle har operert seg, da går an å fiksa på bilder og! og dessuten så var mange av dei ‘before’ bildene tatt når dei var gaanske unge..

    3. Naturlig er best , alle bør egentlig være fornøyde med seg selv .. for det er det inni som teller ! Det er bedre å være naturlig & snill enn masse kirurgi & slem !

    4. Hvis noen har blitt plaget med noe i mange år så syns jeg at de får lov å gjøre hva de vil for, men når man er så fin som feks Heidi så syns jeg at de kan bare drite i det : )
      jeg holder også en konkurranse hvor du kan vinne et gavekort fra houseoffashion.no på 250 kr og håper du vil delta! 🙂 det er stor sjanse for å vinne pga. jeg ikke tror så mange vil melde seg på! 🙂

    5. Nei 😮 men når kommer sprsmåls runden ? gleder meg sykt håper du svarer på sprsmålene mine (A)

    6. MJ ble mobbet av sin egen familie over utseende sitt, derfor fikk han et veldig dårlig selvblide. itilleg fikk han mange kviser og det var en periode han bare ikke klarte å se seg selv i speilet. han har bare tatt 2 neseoperasjoner, thats it. han hadde en sykdom som gjorde slik at han ble hvit og resten har kommet naturlig. jeg synes nesten det er litt uretferidig å si at han er et dårlig forbilde på grunn av det fordi ærlig talt, han ble aldri behandlet som andre barn på han alder. fra 5 års alderen måtte han oppføre seg som en voksen. kanskje han har tatt 10 operasjoner, hvem vet ? i dont blame him får å si det slik, han ble jo mobbet av sin egen familie ! uansett hvor mange operasjoner han har hatt, bryr jeg meg ikke, bordi jeg elsker ham uansett.

    7. Er ikke Michael Jackson et godt forbilde, så vet ikke jeg!:S og at han er “kongen av plastisk kirurgi” er HELT feil!!!!
      PS: det var ikke meningen å henge meg opp i det men bare måtte si det! (MICHAEL er super!!<3)

    8. Hvis man hadde sett ut sånn som du gjorde på det bildet, så hadde jeg skjønt dem. Men jeg liker egentlig ikke plastisk kirugi. Man burde jo være stolt over seg selv!

    9. Hvordan vet du at disse har tatt operasjon? Jeg tror hvertfall ikke at Miley og Kate har latt seg operere!! ??

    10. heidi gjorde det bare for pressen. det er jo en grunn til at historien om hennes sjokkerende mange operasjoner er overalt på tv og nett. netopp fordi hun selger historien til media. mange andre stjerner legger seg også under kniven men de går jo ikke ut i media om det

    11. Det eneste Michael Jackson opererte var nesen hans fordi faren plaget han for at den var stor. Grunnen til at han vart blek i huden er fordi han hadde en sykdom som heter vitiligo,og nå har sønnen også fått det. 🙂

    12. ehm, miley har ikke operert da ?
      hvis du tenkte på munnen hennes eller tennene er det jo fordi hun har hatt regulering, og nå fått mye penere smil av den grunn
      og bildet til venstre er jo gammelt, og det er ikke det til høyre.
      hvis du ikke tenkte på noe annet da ?

    13. jeg syns alle egentlig ble penere, unntatt MJ og heidi montag. Miley ser man nesten ikke forskjell på da, tror bare du tok et litt gammelt bilde av henne mot et litt nyere. Ser ikke at hun har operert, for å si det sånn. Men ville ikke si at de er dårlige rollemodeller bare pga at de opererer, det blir for dumt å si. Men heidi montag var MYE søtere før

    14. Slutt å klag detter er tuva’s blogg hun legger ut hva hun vill.. Og diss bildene ligger jo ute få nettet av andre pga opprasjoner osv..! Men skriv heller positive kometarer i sedet for negative 😉

    15. miley har ikke tatt plastisk kirurgi da !
      det bildet til venstre er bare ganske gammelt 😉
      folk forrandrer utsenede når man blir eldre vettu 😉
      hvertfall når man er ungdom

    16. Ps: Syns du burde lese teksten under bildet av Miley. Der står det jo faktisk hva hun har gjort med tennene. Det er ikke regulering, men *tenner* man setter utenpå tennene for at de skal bli større. Noen tar også sånn hvis de har alt for lite tenner, da kan de plasseres i hull for å få det fint. Det er sånn man gjør hos en vanlig kjævortoped(eller hvordan det skrives) Og nesen er nok ikke fikset på ;p

    17. Michael Jackson he tatt mange plastiske operasjona, men syns likevel at han e ett fantastisk forbilde for unge menneske. Han hadde gode holdninga mot alt og alle, og et syn på verden som va heilt unikt. Han va snill mot alle og brydde sej om fansen. Forsvara IKKJE plastisk kirurgi, for det syns ej feil, men MJ e ett godt forbilde uansett.
      Og det va hudsjukdommen Viltigo som forandra hudfargen hans, ikkje kirurgi.
      MJ <3

    18. herregud, hvor mange som skrev det med miley da?
      synes du har bra blogg tuva, jeg begynte bare å lure på om miley hadde operert, fordi da hadde ikke jeg fått det med meg og ikke hørt av noen heller, fordi har du lest noe om det eller noe sånt selv ? eller bare synes du det ser sånn ut ?
      skal innrømme at nesa faktisk ser litt annerledes ut, men det er nok fordi bilde er gammelt :- )
      – haha, skjønner ikke hvorfor MJ ble mobbet pga utseende sånn som han så ut før, fordi han ble MYE styggere etter

    19. Miley har ikke tatt operasjon. lol. Hvis det er nesa du mener så er bildet tatt fra en annen vinkel så den ser mindre ut på after. Og tennene, ho har sikkert hatt regulering.
      Tror neppe at Kate har operert seg. Ser bare ut som ho har slanka seg..

    20. jeg tror tuva har skjønt det nå anonym -.- herregud.
      ja, hun har hatt regulering
      og jeg tror faktisk kate har operert seg, tror jeg har lest det engang, men ser at nesa er smalere.

    21. Miley har ikke tatt oprasjoner.
      Faren og moren har tillome sagt det fordi man må ha med forsatte vis man gjør det før man er 18-19-20 ;D
      Hah,hun har bare forandret seg gjennom årene.

    22. MICHAEL JACKSON ER VERDENS BESTE FORBILDE!! DU ANER IKKE HVA HAN VAR IGJENNOM! HAN OPPERERTE SEG FOR SINE EGNE GRUNNER.. SOM DU HAR INGENTING MED! IKKE DØM FOLK FOR UTSEENDE! DU ANER IKKE HVOR GODT FORBILDE MICHAEL ER !!!

    23. Hei du, fint inlegg;)liker deg<3
      men bare så du vet det har ikke miley tatt plastisk kirurgi, hun har bare fikset tennnene;)

    24. Miley har ikke operert seg, hun har bare forandret seg fra da hun var 14-15 til hun var 17. That’s it. Skjønner ikke hvor de bildene er fra, forikke alle er sanne.
      Du ser jo på mange av personene at de er veldig unge på “before” bildene, og på “after” bildene er de mye eldre.

    25. man må ikke tro på alt magasiner og presse sier. fordi ikke alle av de du har lagt ut bilde av har
      tadd plastisk kirurgi :p noe av det er bare gamle bilder de har redigert og spredd et rykte om det.
      tviler på at det er lovlig og ta opprasjon på ei 17 år gammel jente uansett :p

    26. åherregud, fikk helt vondt inni meg når jeg såg filmen av heidi! herregud.. hun var så nydelig før hun tok de operasjonene.. hun var mye penere før etter min mening. for meg er naturlig best! men folk som har blitt utsatt for ulykker og vold som har fått ødelagt ansiktet sitt.. de skjønner jeg godt.. men ellers så er plastikk-kirugi fyfy!

    27. før bildene er jo gammle, folk forandrer seg jo
      med tiden. Alle her har nok ikke tatt operasjon, så du burde nok sjekke litt nøyere enn å bare så på tl bilder før du legger ut noe sånn 😉 er veldig lett og redigere bilder også, veitdu;)

    28. Miley Cyrus har tatt en operasjon jo, hun har senket tannkjøttet hennes , pga hun alltid har vært skamfull med det skjeve smilet henne. Men hun har ikke operert noen andre steder !!! 🙂

    29. Jeg syntes at de må få lov til å se ut hvordan de selv vil. De ødeligger kun seg selv, men det forandrer jo ikke hvordan de er !!
      Derfor er Scarlett Johansen mitt forbilde.

    30. hallan her. kanskje halvparten av disse har tatt operasjoner.. på noen har du jo bare lagt ut bilder der de er yngre og uten sminke.

    31. Jeg er enig med deg på det meste! Men hvor fant du disse bildene? Har du lest om at Miley cyrus har tatt plastisk kigurgi eller antar du det utifra bildene? For du sier det jo selv, hun er bare sytten år!! I den alderen forandrer man seg mye, og hun begynte på tv ganske ung. Det der er nok bare et bilde fra hun var ganske ung og et bilde fra nyere tid. Man ser bare at hun har forandret seg slik som alle gjør, er ikke noe tegn på noe plastisk kirugi der! Har du kilder på at hun har tatt det? synes det er litt rart at du skriver at hun har gjort det hvis du ikke har sjekket fakta men bare antar det utifra et bilde!! For Miley har kke gjort det! Ser ikke ut som Megan Fox har tatt noe stor operasjon heller, igjen: gammelt og uredigert sammenlignes med nytt og redigert. Men de andre der kan jeg være enig 😉 Hvor fant du bildene?

    32. Jeg har selv stor nese, og kunne godt tenkt meg operere den. Men tør da ikke det. Og vil være ekte. Men på bilder kan nesen min se stor ut, og liten ut. Det går også ann å sminke den mindre. Og folk kan se forskjellig ut på bilder. Tror nok ikke alle disse har operert altså. Men man vet aldri! Uansett så er det dems valg. La de drive på hvis det får dem til å føle seg bedre. Hadde vi bodd i Hollywood, vært modeller/skuespillere, skal jeg love deg at fristelsen hadde vært litt større 😉

    33. faren lar ikke miley klippe håret engang :p altså, er ikke meningen å være pirkete, for bloggen er helt grei den! men jeg mener rett skal være rett! :p

    34. kjempefin blogg! men de bildene er vel mest i alder forandring. For verken Miley, Scarlet, Angelina eller Kate Winslet er operert. Det ser jeg på trekkene, men du må huske at det er over 10 år mellom hver av bildene. Jeg tror egentlig ikke Megan fox har gjort det heller, nesen ser kanskje 1 cm anderledes ut. :)!

    35. Hei.
      Hvorfor i all verden sier du at Miley Cyrus har operert seg?
      Hun har ikke det! Hun har aldri operert seg, det har jeg nettop skjekket. Grundig.
      Nå får du nesten hele Norge til å tro at Miley har operert seg, når hun ikke har det!!

    36. jeg tviler på at miley cyrus, scarlett johanson eller kate winslet har operert seg. jeg tror heller ikke megan fox har gjort det. de er bare anderledes styla, tatt av noen kilo, blitt eldre, etc. jeg syns det er litt dust å bruke disse som eksempel når du kunne ha funnet mange mye bedre.
      og forresten, om miley cyrus har fiksa på noe er det bare tennene. altså, noe som ganske mange gjør, ved form av regulering.

    37. miley har egentlig ikke operert noen sted. Bortsett fra det med tannkjøttet sitt elns. men ellers så digger jeg miley :’D <3 Mange mener sikkert at miley er skikkelig uhm, "vill" og sånt og er lesbisk, . det er ingen lesbiske bilder av henne som hun har kysset en jente en gang x'D men i norge er det jo uansett mange jenter som tar kyssebilder uten at de er lesbiske, jeg skjønner liksom ikke hvorfor de mener at hun er lesbisk for det og sånt. det er naturlig å ta sånne bilder! (: ikke døm dem før du kjenner dem! derfor liker jeg alle kjendiser :DD!!
      KRISTLEEEE - lmleyoutube.

    38. Det eneste Megan Fox har gjort er en boob-job og nose-job, så lurer på hva du mener når du sier hun har gjort litt av hvert? Tror du skal sjekke fakta før du poster noe. Ikke bare det med Megan som er ukorrekt

    39. Nå blir jeg nesten sint på deg, alle disse menneskene har ikke gjort noe med utseende sitt! Jeg blir lei meg av å lese det du skriver… selv har jeg langt blondt hår, men det betyr vel ikke at jeg vil ligne barbie?! Jeg vil bare ikke farge håret mitt i en annen farge, eller klippe det! Er det sånn at hvis du har langt blondt hår så vil du ligne på barbie?! Jeg blir frustrer av deg. Det virker som om du er mye mer kropsfiksert, enn de andre, altså kjendisene. Ellers har du en fin blogg, men du burde virkelig sjekke fakta før du poster noe! 🙂

    40. Miley cyrus har ikke operert seg , herregud, sjekk fakta, hun har bare fikset tennene sine, på det “before” bilde var hun yngre er bare derfor det ser annerledes ut. Nesen min og øynene mine o.s.v har ikke vert lik hele mit liv heller så …

    41. ka faen? ikke scarlett johnson, megan fox eller miley cyrus har tatt nokke opperasjon. skjønnakke kor du har fått den infoen fra men dei har iallefall ikke de:) e hadde aldri turt å lagt me under kniven sånn som ho heidi montag. herregud, 10 operasjona på et døgn, elns? e nå gale! å ho va ikke nokke stygg før, så skjønna ikke ka ho tenke me!=P

    42. Det jag menar om plastiskoperationer är att om man har lust till att operera sig, så tycker jag att man ska göra det. Det är en själv som är den viktigaste personen i sitt liv, och om man blir nöjd av att operera sig och fixa på sitt utseende, så då tycker jag att man ska få göra det utan att någon som helst ska bry sig om det.

    43. Megan Fox og Miley Cyrus, det der gjøres med sminke..!
      Og de er ikke dårlige personer eller forbilder forde at de vil endre på utseende sitt.
      Er helt enig med Mimmi. Plastisk kirurgi er en bra ting mener jeg, men selvfølgelig med måte da. Men hvis større bryster eller en mindre nese gjør at du får bedre selvtillit, føle seg bedre og være lykkeligere, så versegod!
      Vi har ingen rett til og sette merkelapper på dem. Vi kjenner dem ikke! De er mennesker de også, selvom de er berømt! Går de utenfor døren uten sminke, er jo bilde av dem over verden på 5 minutter. Er det rart de føler press for og se bra ut?

    44. haha jesus. tror nok ikke miley og megan har operet. heller ikke kate, hun har heller slanket seg. nesen er alltid større når du er yngre. nett som tenner. fjeset vokser til og proposjonene blir riktigere etterhvert man blir eldre. kan tenke meg at nesen og tennene dine kanskje såg større ut når du var yngre, vis jeg ikke tar helt feil? det gjorde ihvertfall mine. de fleste vokser seg penere.

    45. Haha, det er tydelig at han som intervjuer henne ikke er helt enig nei. Men stakkars, jeg syns skikkelig synd på henne. Greier ikke å forestille meg hvordan det er å føle seg så uvell og å være så kritisk mot sitt eget utseende. Man har jo alle selvfølgelig enkelte ting som man skulle ønske var litt strammere/mindre/større, men hun her Heidi Montag var jo helt ekstrem.
      Selv farger jeg bare håret – har tenkt til å slutte snart – og gidder ikke bruke mye sminke for jeg mener at det er viktig å ikke være redd for å vise hvem man egentlig er.
      Men jeg tviler på at de andre borsett fra Montag og Jackson har vært under kniven. Fjeset forandrer seg jo som man blir eldre, ikke sant?

    46. du vet jo ingenting tydeligvis, miley cyrus har ikke tatt plastisk operasjon, er du dum?? det eneste hun har gjort er å fikse på tennene sine.. kanskje du skal gjøre litt research før du skriver sånne innlegg.

    47. helt enig med silje. Megan fox har ikke gjort en dritt, så slutt å vær så sjalu. du ser det tydelig at hun ikke har gjort noe, bare fått litt lengre øyenbryn og bruker mere sminke. værsåsnill og ikke blogg om ting du ikke har det minste PEILING på, amatør ass

    48. Michael J. led av en supersjelden hudsykdom som het vitiligo og det var det som gjorde at han ble hvit bare oppskryt at han opererte seg hvit. Men nesen derrimot, skinnbena og hakegropen har han operert. Lite operasjoner i forhold til mange andre ”stjerner”.

    49. Miley cyrus har ikke tatt plastikk oprasjon hun har bare ordnet tennene, og viss du ser på bildet før så skjønner du sikkert hvorfor.

    50. Hvordan vet du at alle disse kjendisene har blitt operert?? Mange av dem forandrer seg med årene, akkurat som oss selv, pluss at på mange av disse bildene er det med sminke og uten sminke. husk at de blir dynket med sminke av proffe sminkører. alt trenger ikke være fake:)

    51. Hvis man ikke er fornøyd med seg selv, ser seg selv i speilet og tenker at man har for stor nese. Hvorfor skal man da ikke få lov til å fikse på nesa si for å være fornøyd med seg selv? kjenner jeg blir litt irritert! Man er ikke et dårlig forbilde fordi man fikser litt på nesa si ?? Miley Cyrus har ikke fikset på noen ting, det ene bildet var hun bare litt uheldig på!!
      Og når det er snakk om Michael Jackson, så har han tatt 2 operasjoner i ansiktet!!!! Mindre enn mange andre!! Om du sikter til huden hans med det her; ”Også har vi kongen av pop og plastisk kirurgi, Michael Jackson. Hvil i fred!” Så hadde han en hudsykdom som gjorde at pigmentene hans ble borte!!!!!! Så sjekk fakta før du anklager noen!!!

    52. Michael Jackson er ett supert forbilde!! Hvis du tar deg tid til å faktisk HØRE på sangene hans, så har han en mening med hver eneste sang. Han ville ikke synge sanger sanger han ikke trodde på! Han elsket alt som var på denne jorden, ville aldri noen vondt! Han er den snilleste og mest omtenksomme personen jeg vet om!
      Tabloidene ødela han!
      Hvil i fred!

    53. uhm… de eneste som har operert seg der er jo heidi montag, megan fox og MJ.. de før bildene er jo fra nittitallet/tidlig 2000.. latterlig gjort av deg.. Miley Cyrus har jo bare rettet på tennene, det er jo det samme som at mange tenåringer har streng.. LOL

    54. Miley har jo ikke tatt opperasjon da, og angelina sitt before bilde er jo fra 90-tallet eller noe sånnt.
      Går ikke ann å sammenligne sånne bilder..

    55. Jeg tror ikke Miley Cyrus har operert. Stor fan av henne, og har aldri fått vite at hun har operert. Det tror jeg faktisk ikke. Heidi Montag er skikkelig plastikk i forhold til det hun var, jeg var helt misunnelig på utseendet hennes før men nå tenker jeg “æsj”.
      Uffåhuff..

    56. Unnskyld meg, men det er flere av de du har skrivd om der som ikke har gjort noe som helst med seg sjøl.. Det eneste med noen av de er jo at de har blitt eldre… Tror du skal sjekke opp ting du skriver om litt mer, er ikke noen vits i å dra inn uskyldige kjendiser som faktisk er gode forbilder!! Slutt å rakk ned på andre lille deg

    57. haahha, det bilde av deg var morsomt, men hvis jeg hadde sett sånn ut hadde jeg vurdert å tatt av teipene! haahhah :p

    58. eg trur ikkje alle her har operert 🙂 da er utrulig mykje du kan få gjort med sminke. Da går foreksempel an å sminka ei nasa mindre.

    59. Du bør sjekke info før du skriver feilaktig informasjon på bloggen din. Det er ikke alle disse som har operert. Sminke, vinkel og lys har mye å si for hvordan ansiktet til personer ser ut. Kilden du har brukt kan umulig vere til å stole på. Desuten bør man sjekke flere ulike kilder – hvis de sier det samme, er det større sjanse for at det de sier faktisk er sant.

    60. Unnskyld meg, men verken miley cyrus eller megan fox har hatt noen plastiske operasjoner !
      det eneste miley har gjort er å flytte på tenna og hvis du kaller det plastisk kirurgi begynner jeg å lure på hva du tror plastisk kirurgi er ?
      + at det ene bilde er veldig gammelt og man forandrer seg opp gjennom åra, hvis du hadde tatt ett bide fra du var 12-13 og et fra nå så hadde nok du sett stor forskjell på da og nå.

    61. Megan Fox har tatt operasjoner, du anonym. Miley er jeg ikke sikker på, annet enn tennene. Men det med Heidi, var bare grusomt. Hun var søt og pen før hun begynte å fikse på seg selv. Jeg synes hun ser død ut. En voksdukke på Madame Tussauds i London ville sikkert sett mer ekte ut enn det hun gjør.

    62. Syns det er dumt du kaller michael for kongen av plastisk kirurgi, for det eneste han har operert er nemlig nesen. Og grunnen til dette var at han ble kalt “big nose” av både pappaen hans og andre. Han har heller ikke “gjort seg selv hvit” som mange tror, han hadde en hudsykdom som heter Vitiligo. Søk det opp på google, så skjønner du.

    63. haha!
      ett fåtall av dem har operert seg. trodde da at en jente på din alder viste at man faktisk forandrer seg med alderen. tenk litt før du skriver da, værsåsnill!
      ellers er bloggen din veldig fin (:

    64. Alle disse har ikke operert seg, lille venn. folk endrer seg i løpet av år, uten operasjoner. ogman ser jo ikke helt lik ut på alle bilder 😉

    65. Ikke alle de har tatt operasjon. De har bare vokst og blitt mer voksen. Ansiktet forandrer seg etter de vokser (:
      Men er veldig enig når det gjelder Heidi, hun ser jo ikke ut som et menneske lengre …

    66. Verken Scarlet Johanson, Kate Winslet, Angelina Jolie eller Miley Cyrus har gjennomgått plastisk operasjon. Forandrer ikke du deg med alderen kanskje?! Kanskje lurt å sjekke fakta før man legger ut slike opplysninger.
      Nå vet jeg ikke hva Megan Fox har gjort av operasjoner, men ser det er folk som har kommentert at hun har operert noe. Poenget mitt er at man kan ikke anklage noen for å ha operert bare ved å sammenligne to bilder der vedkommende er mye yngre på det første bilde, har mindre sminke på og er i annet lys:)

    67. de er ikke dårlige forbilder fordi de vil ordne på seg selv. det kan være de har hatt store komplekser for det tidligere.. men heidi, som hun sier, så var hun ikke sikker på hvor mye alvor det var i det før hun var der , å gjorde det.
      miley btw, har ikke tatt noen plastisk kirurgi. hun har bare rettet opp tennene sine.
      ja, hun er sytten år.. og nei, det er ikke sånn at hvis man er kjendis, så får man alt på et sølvfat uansett hvor ulovlig det er.

    68. Jeg tror Miley har tatt operasjon i kinnene og rundt øynene. Men må inrømme at hun ser finer ut nå, ansiktet er litt mer “fyldig”.
      Megan Fox ser jo ikke ut som at hun lever, ALT i ansiktet hennes må være fake? fargen i ansiktet så ut som at noen hadde trukket en strømpe over hodet hennes. RUMA!
      Heidi Montang Så mye finere ut før, hun hadde faktisk ingen feil i ansiktet som kansje var verdt og operere.
      Michael Jackson så ut som en ape, unskyld men han gjørde faktisk det! Han så bedre ut uten alle de operasjonene.
      De andre så jo litt bedre ut når de hadde tatt operasjoner.

    69. du er jo faen meg dom i hode ditt lille venn 🙂 mange av kjendisene har bare vokst opp. jeg vet at noen av dem har fått fiksa litt på seg som du også burde vurdert (a) og barbie sprøyter eller andre middler for og bli brun regnes ikke med som plastik kirurgi! jeg kan også bare tilføye at du er den mest ubeslutsome bloggeren på hele topplista! og du har ikke fortjent og være der, du og den lille dokka! (du vet hvem jeg mener)..
      xoxo victoria !

    70. Hei! Tenkte bare å si at du må være mer kritisk til kildene dine for det er MANGE av de kjendisene som du har skrevet over som IKKE har tatt plastisk kirurgi!
      Jeg mener absolutt ikke å være frekk eller noe, men synes det er litt dumt å beskylde dem for noe de ikke har gjort..
      Hehe, unnskyld igjen, men liker bloggen din 🙂
      Stå på!

    71. Unnskyld Tuva, men Miley Cyrus har ikke gjort noe i det hele tatt med ansiktet sitt! Ho e bare helt naturlig. Ho er utrolig pen, og det er fordi hun er naturlig 🙂
      Btw, digger bloggen din.

    72. Sorry ass, men herregud! Folk forandrer seg fra de er 14 til de er 30.. Tror ikke du kommer til å se prikk lik ut om 20 år som du gjør nå. Du ser jo Miley Cyrus er yngre på det andre bildet? Ta et bilde av deg selv nå og så sammenligner du det med deg selv når du er 20. Du har GARANTERT forandret deg.

    73. Jeg kan si så mye som at MILEY CYRUS har IKKE tatt operasjon på det bilde du har av henne, det eneste hun har gjort på de bildene er å bleke tennene, å det er mange som gjør det til vanlig også… så det bilde hører ikke hjemme på dette innlegget.
      Men hun er 17/18 år nå ja, men på de bildene var hun bare 14/15 å hun ser ikke slik ut nå, men det er ikke fordi hun har tatt noe operasjoner, men fordi hun har vokst og blitt eldre.
      Det er litt lurt å sjekke opp litt mer før man utgir slik “info” om noen.
      Men jeg skjønner ikke hvordan du kan se noe annen forskjell på bildene da, annet at hun har bleket tennene, fjeset er jo det samme…

    74. haha , Miley Cyrus har jo ikke tatt plastisk kirugi enn gang da .. dessutten er de to bildene av hun nesten helt like, hun er jo ikke forandra.. men en gang opererte hun tenna for å få de rettere

    75. Det er sikkert noen som har skrevet dette tidligere, men gidder ikke å lese gjennom alle kommentarene.
      Bildet av Angelina Jolie(før-bildet) er fra da hun var 15, hvis jeg husker rett, og man forandrer seg en del. Jeg er bare 17, men jeg ser store forskjeller på ansiktsstrukturen min nå og fra da jeg var 15, har mer definert kjeve og kinnbein blant annet.

    76. du tok fil med miley!
      også magen fox har ikke tatt noe. Hun er helt lik som hun alltid har vært. Hun er bare litt brunere og bruker litt mer sminke.
      også hu øverste, som jeg heller ikke husker navne på. hun har heller ikke gjordt noe, hun har bare fått lenger hår og satt det opp + anna leppestift.
      For vis hu øverste skulle ha fixsa på annsikte hadde hu nok fixsa på leppene

    77. Du burde virkelig sjekke bakgrunnen til de kildene du har når du finner ut dette. For du har så veldig feil! f. eks. Scarlett Johanssen har ikke tatt noe plastisk kirurgi! Du blir bare sett på som en jævli dum blogger hvis du skriver sånne ting som er heeelt feil!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg