Vinn billetter til Justin Bieber

Jeg har kopiert store deler av dette innlegget fra Therese fordi jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å tenke selv og det haster med å få det postet pga tidsfrist, men budskapet er det samme så da er det ikke så nøye.

Jeg er blant de heldige bloggerne som får lov til å dele ut to billetter til konserten som holdes på Telenor Arena i forbindelse med Justin Bieber’s BELIEVE tour den 16. og 17. april 2013. Jeg trekker TO forskjellige vinnere. Jeg skal selv på konserten, og gleder meg selvfølgelig helt vanvittig mye! Ble helt overlykkelig da jeg fikk nyheten om at gullklumpen skal tilbake til Norge, da jeg ikke fikk han med meg sist. Kan nesten ikke vente, og jeg tror ikke jeg er den eneste? Det nye albumet er så utrolig bra, konserten kan ikke bli annet en helt fantastisk. Justin Bieber ♥

For å delta må du gjøre følgende

1) MELDE DEG PÅ EVENTET https://www.facebook.com/events/241073412679282/ og invitere ALLE dine venner
2) LIKE Atomic Soul på Facebook https://www.facebook.com/atomicsoul
3) SIGNE OPP på nyhetsbrev slik at de får muligheter til å kjøpe billetter FØR alle andre den 11.juli kl 09.00 www.atomicsoul.no
4) Kommentere innlegget mitt

Litt info om Justin Bieber konserten:
– De selger ikke VIP eller backstage billetter til Justin Bieber.
– Du må være fylt 13 år innen 16. april for å dra på konserten alene uten en verge over 18
– Det er satt opp egne Bieberbusser som går fra følgende byer: Oslo S, Trondheim, Ålesund, Kristiansand, Haugesund, Stavanger, Bergen, Arendal, Lillehammer, Skien, Hamar, Elverum, Gjøvik, Kongsberg, Larvik, Tønsberg, Fredrikstad, Kongsvinger, Hønefoss, Hokksund, Lillestrøm, Drammen, Elverum, Drøbak, Ski, Sandefjord, Halden, Vikersund og Moss. Disse bussene kan du kjøpe billetter til på billettservice 12. juli. 
– Det blir solgt 1000 Diamond Circle billletter og 3000 Golden Circle billetter per konsert, disse kan kjøpes på forhåndssalg!
– Pris på billettene er: Diamond Circle (1345,-). Golden Circle (885,-). Ståplass (630,-). Sitteplass tribune (630,- og 530,-).

 
Det der er så syyykt sexy %!!!

 

1953 kommentarer

Siste innlegg