Om blogging og design

Blogging har jo vært populært lenge nå, så si alle vennene mine har det. Eller rettere sagt, så si alle tenåringsjenter i landet har det nå. Synes det er helt sykt at jenter bruker flere timer forran skjermen for å lese om andre sine liv og om hva de har på seg den dagen. Skjønner egentlig ikke at noen gidder. Før leste jeg blogger hele tiden, var helt avhengig.  Er ikke i nærheten like avhengig nå, titter innom noen blogger til tider.
Er dere avhengig av noen blogger, hvilken?

Har leeeenge sagt " Jeg kommer aldri til å få meg blogg, det må være drit kjedelig"  Man skal tydeligvis aldri si aldri, for her sitter jeg nemlig, og blogger selv. Det første jeg tenkte når jeg hadde laget meg blogg var "FAEN, nå må jeg begynne å ordne meg vær dag for å ta bilder til bloggen, blææ" hehe! Kjenner til og med at jeg begynner og bli en smule avhengig. Det hadde jeg ikke trudd. Satt til og med på jobb å tenkte på hva jeg kunne blogge om når jeg kom hjem.

Jaja, får nå se hvor lenge bloggkarrieren min varer. Jeg kan jo absolutt ingenting med html koder og lignende. Vet ikke hvordan man lager design og header en gang. Men så har jeg verdens beste og søteste venninne som skal freshe opp bloggen min i løpet av helgen, slik at den blir skikkelig smashing! Jeg gleder meg.

dsc07113

Her er ett bildet av meg og Therese. Sjekk ut bloggen hennes, http://tcmn.blogg.no/. Hun ligger desverre litt på latsiden for tiden når det gjelder bloggingen. Men jeg skal gi henne et kraftig rævspark hvis hun ikke skjerper seg 😀

1 kommentar

Siste innlegg