Vi alle tenker på deg Regine. Nå får du endelig fred!

Jeg vet at i dag er det mange som sørger og som har det vondt pågrunn av Regine's bortgang. Jenta som har inspirert tusner av mennesker der ute med sin blogg som handlet om hennes hverdag, sine tanker og sin opplevelse om hvordan det er å leve med diagnosen MDS/AML. Men nå kan hun endelig få hvile i fred.  Vi alle som har fulgt henne gjennom bloggen har nå i det siste skjønt at tiden snart var inne. Men vi som henne, ville ikke tro det. Vi alle håpet på at et mirakel skulle skje. Men i dag klarte ikke kroppen hennes mer, og kroppen sa i fra om at nå var det nok og hun sovnet stille inn. Verden er så utrulig urettferdig og grusom noen ganger.

Hennes historie blir til å bli husket lenge, og jeg vet at hun har satt spor hos mange. Jeg fikk et sjokk i dag da jeg fikk vite at Regine var gått bort og jeg ble veldig lei meg. Men etterhvert så tenkte jeg over at hun har det sikkert bedre nå, uten alle smertene hun har levd med så lenge nå. Men fremdeles, hun var 18 år gammel. Hun hadde hele livet forran seg. Det er så ubeskrivelig urettferdig og trist. Hvis det finnes en Gud, så skjønner ikke jeg hvorfor han lar uskyldige og unge mennesker død fra oss. Hvorfor han lar foreldre død fra barna sine og omvendt. Hvorfor han lar mennesker lide på denne måten. Det er mye jeg lurer på.

Tror Regine er blitt et forbilde for mange. Hun har gitt mange håp. Mange har begynt å åpne øynene og tenke mer over hva livet egentlig handler om. For dere som ikke har fått med seg bloggen hennes, gå inn å les. http://sinober.blogg.no/

I kveld skal jeg tenne et lys for Regine og håper alle andre gjør det og. Mine tanker går til familie og alle de som stod henne nært.
regine

Se så vakker hun er. Regine, sov godt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg