Jeg savner blå og rødnissene!

BRR! It's cold in here.

Nesten akkurat kommet inn døren, og varmen har enda ikke inntatt meg. Selv om jeg nå har overlevd 15 vintrer i nord-norge, så klarer jeg aldri å vende meg til kulden. Nei jeg er ikke noe ekte norlendig for å si det mildt. Er ikke noe stor fan av snø heller, men det må man jo ha når det er jul. Blir ingen julestemning uten snø!

Det kosligste jeg vet i advendtstiden er å se på julebarne tv. I år hadde jeg gledet meg til å se hva som var, men jeg ble skuffet 1. desember da jeg satt spent forran tv-skjermen klokken seks og så at det var Jul i svingen. Jeg hadde håpet på at det var Jul i blåfjell eller Jul på Månetoppen. Brukte alltid å se på det når jeg var liten. Har det til og med på VHS. Ja det er så lenge siden at da var det VHS den gang da. Men vi har desverre ikke VHS spiller lengre, så det blir ingen blå og rødnisser på meg i år:( 

julpaamaanetoppen
Husker jeg til og med at jeg pleide å leke at jeg var rødnisse og gjøre sånne nissestreker. hooho, gode tider:D

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg