Jeg har kjøpt verdens fineste jakke!

Hei du!
Aah, det er alltid like godt å komme hjem til sin egen seng. Nå ligger jeg langflat i senga og kikker bort på kofferten som enda ikke er pakket ut. Jeg kjenner at det ikke frister og begynne å pakke ut nå, det får vente til i morgen. Fotene mine verker like mye som om at jeg akkurat skulle ha sprunget maraton i flere timer. Vell det har jeg jo nesten gjort og.

Da jeg kom inn til Oslo i dag hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle finne meg en jakke før jeg dro hjem. Så jeg bokstaveligtalt sprang gjennom alle butikkene uten at jeg fant noe. Da jeg nesten hadde gitt opp håpet ,gikk jeg innom Moods of Norway butikken. OG DER HANG JAKKEN MIN!! Jakken var det første jeg så når jeg kom inn i butikken og jeg visste med en gang at den måtte jeg bare kjøpe. Jeg elsker den, og jeg vet at dere blir til å elske den like mye som meg. Men selvfølgelig, når jeg skulle ta bildet av jakken (og alt annet jeg har kjøpt) så funket ikke blitsen på kameraet. Så jeg strevde lenge med å få det til å funke, og til slutt så var kameraet fri for strøm. Så nå ligger kameraet på lading og jeg får ikke lagt ut bildet før i morgen.

dsc07071

Siden det ikke ble noe jakke bildet, så får dette duge.

Kjole– Gina Tricot
Dongerijakke– BikBok
Smykke– Gina Tricot
Strømpebukse: fra en random butikk, men hullene er hjemmelaget.
Meg- mammi and pappi

7 kommentarer

Siste innlegg