Dette fikk jeg hos nissen i år

Heeei dere:D

Jeg har ikke blogget på et ar uker nå fordi jeg rett og slett ikke har orket. Men tenkte jeg skulle prøve å bli litt mer aktiv nå å komme sterkere tilbake.

Har hatt en kjempefin julefeiring sammen med familien og vi har storkoset oss med masse god mat, tvkos, godteri, kjærlighet og alt som hører julen til. Har ikke løftet en finger eller forbrent en eneste kalori. Tvert i mot, så etter nyttår så blir jeg SATS's nye treningsfreak.

Tenkte jeg skulle vise dere litt av det jeg fikk i julegave


Diverse jenteting


Britney Spears- Circus fantasy og D&G limperatrice. Begge lukter kjempe godt! Anbefales:)

Fancy smykketre!

gaaad, jeg elsker denne!

OG denne!


Sony Ericsson W715. Denne har jeg ikke åpnet enda, fordi jeg er usikker på om jeg vil ha denne modellen eller om jeg skal bytte den til en annen. Hvis jeg åpner den så får jeg ikke byttet.
Noen som har denne? Er den bra?

Også har jeg fått noe klær som dere får se etterhvert som jeg bruker de.

Har du hatt ei fin jul?
Fikk du noe spennende?:D

Ønsker alle en god jul videre! Juleklem fra Tuva<3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg