I love my new lifestyle

Hello there beautiful human!
Nå har jeg akkurat tatt meg en deilig dusj, og sitter nå i sengen med hånduken rundt hodet og en god følelse i magen. Har nemlig hatt ei kjempe digg treningsøkt i dag på SATS. Nå er det late livet over! Jeg skal starte på nytt med treningen for fullt. Har ikke trent på et halvt år nå, og nå har jeg tatt meg selv kraftig i nakkeskinnet, så nå er jeg ON. Herreguuud det var deilig å trene i dag. Vær gang jeg trener så skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke gjør det oftere. Jeg blir i så sykt godt humør og føler en skikkelig deilig indre energi, hehe:) Jeg føler meg så bra, og jeg får god samvittighet og selvtillit av å trene. Også er det jo viktig å holde seg i form. Sommeren og bikinisesongen kommer fortere enn man trur.


Sportye jenter! En svett og god Tuva og Therese etter en skikkelig workout.
Om en liten stund så er denne lille klumpen HUGE! Bare vent å se
(Sjekk tryne, her strammer jeg for harde livet)

Frukt etter trening, nammm!

Jeg elsker trening! Jeg har benyttet meg av SATS sine prøvetimer, som du kan få med å gå inn på hjemmesiden deres, hvor du svarer på noen enkle spørsmål. Da får du fem gratise prøvetimer. Etter at jeg har brukt opp disse prøvetimene, så skal jeg bli en trofast medlem av SATS. GOOOO SATS<3

Her er en spenstig workout sang. Nesten så jeg får lyst til å løpe meg en tur når jeg hører denne.

Hvilken form for trening liker du best?
Trener du på noe treningstudio? Hvilket og er du fornøyd?

Vi blogges!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg