Savner å være brownsugah!

Og jeg er desverre en av de som ikke tenker noe spesielt over konsekvensene av unaturlig sol. Ikke noe bra"forbildet" når det gjelder disse svake sidene ved meg. Uff, kommer sikkert til å se ut som en råtten mandarin før jeg runder 30, men den tanken skremmer meg overraskende nok ikke. Jeg satser på at det er blitt funnet opp en sånn rynkemaskin som strekker rynkene ut på en, to, tre. Haha! Snakk om å være overfladisk egentlig. Forskerne og foreldrene mine snakker om hudkreft osv, men det jeg tenker på er rynkene. Herregud! Jeg er vell kanskje av den typen som tenker "Pssh, nei det skjer jo ikke med meg!".

Dette bildet er tatt fra ett av mine hundre besøk på min kjære Brun og Blid. Er desverre ikke så brun nå.

Når jeg ikke har farge på kroppen, som nå, så føler jeg meg uvell og mindre pen. Det er vell det mange kaller for "tanorexia". Er ingen steder jeg trives bedre enn når jeg er i syden(trives jo godt hjemme også da). Er så glad i de syderligere landene at jeg av og til forestiller meg at jeg egentlig kommer der i fra. For nei, jeg er ikke noe ekte nordmann/nordlænning jeg.

Er desverre alt for sjeldent i syden, men i år så trur jeg det blir hele to sydenturer på meg. Can't wait! Skal ta masse sol før jeg reiser, også skal jeg sole meg der nede fra sola stikker opp på himmelen, til solnedgang. Da skal jeg bli den første norske negeren på denne jord! Om ikke veldig mange år så bor nok Tuva på ei tropisk øy med masse kjekke boys, bare vent å se.

Dette er fra sist gang jeg var i syden, sommeren 08. Dette var tidlig på morgenen den andre dagen vi var der, og jeg hadde stått opp drit tidlig for å få med meg de første solstrålene. Se så brun jeg var allerede andre dag!

Flere tanorexia folk der ute? Eller er du en person som blir like rød som makrell i tomat?

Denne sangen minner meg om sommer, rolffa-toppløs

6 kommentarer
    1. man kan se at du har tatt selvbruning da :p man ser DEN skilla fra armene dine & henda. blek på henda brun på armene. haha 🙂 søøt blogg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg