Overskrifter suger hardt..

God morgen!
Det var veldig koselig i går, med mange kjente fjes. Men det tok litt av og det kom alt for mange så det ble litt trangt til slutt. Tok ingen bilder i går pågrunn av det. Det eneste jeg tenkte på var å få gjemt bort alle mine eiendeler sånn at ingenting ble borte eller stjelt. Jo, jeg har mine erfaringer når det gjelder å miste ting.

En ting som var skikkelig overranskende og veldig artig, var at mange kjente/bekjente kom bort å fortalte at de leste bloggen min. Det var skikkelig koselig å høre, men samtidlig litt rart. Crazy at folk egentlig gidder å lese bloggen.

Jeg minner dere på om spørsmålsrunde som fortsatt pågår som du finner HER!

Nå skal jeg løpe(gå) å putte på masken og ta på meg noen vettige klær, så skal jeg til byen en tur sammen med lillesøsteren min å svi av litt penger. Kommer ut på bloggen i dag det som blir kjøpt!


Jo, dette var det eneste bildet som ble tatt. Gustav kjekken!

Meg og søsteren min, synes du vi er like? Dette bildet ble tatt sommeren 08, vell og merke. Fant ikke noe nyere at moment.

Chiao!

9 kommentarer

Siste innlegg