IPHONE<3

Hei søte leserne mine!
Jeeyyy, har endelig fått meg Iphone!! Jeg har seriøst verdens snilleste og godeste foreldre. I love them!  Sitter nå å laster ned musikk til min freshe elskling, men jeg er litt tom for sanger for tiden, så dere må rope ut om dere har noen kule hits på lur!!

Har vært på en aldri så liten shoppingtur i dag (også) og hendene ble ikke tomhendte på hjemoverturen. Så om litt så kommer det enten video eller bilder av dagens innkjøp. Video eller bilder?? Men nå står middagen klar på bordet å venter på meg, Chiao!!

4 kommentarer
    1. oj, haha jeg var hos deg en gang i oktober. bor selv i østfold så litt gøy å finne deg her. har forsåvidt aldri møtt deg, men kort sagt, jeg er kusina tl skjalg og sigurd og i ferien var jeg og bestemor der. haha, hvis du lurte 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg