Henrik Ibsen er digg!

Haaallaiiz!
Fikk litt panikk i morgest når Nora i klassen ringte meg for å minne meg på at vi skulle møtes hos meg i dag å jobbe med norsk fremføringen som vi skal ha i morgen. Det første jeg tenkte var at jeg var trøtt som en hval, men så kom jeg på at rommet mitt ser ut som et bomba horehus fra redlight district i Amsterdam. Så nå er jeg i full rydding! Jeg har egentlig aldri skjønt hvorfor man har klesskap, for alle klærne trives jo så godt på gulvet mitt. Når jeg nå allerede snakker om klær, jeg er en bortskjemt liten dritt som ikke er takknemlig for alt jeg har. Jeg har ikke skapet fult av dyre merkeklær, men jeg har så mange fine klær som jeg aldri har "tid" til å bruke at det er en skam hver gang jeg kjøper noe nytt.

Jeg og Nora sitter nå med hver sin pc på fanget å gjør alt annet en å skrive powerpoint om Henrik Ibsen. Drit spennende oppgave må jeg si! Så hvis du har en powerpoint om han, så send den til meg på; [email protected] asap!

Nei nå må det jobbes!!

4 kommentarer
    1. Hej Tuva. 🙂
      Nå har jeg lest mej heeelt ned hit på bloggen din, og jeg liker den veldig godt! Du virker som ei fornuftig jente med beina godt planta på jorda. Herlig!
      Hvorfor jeg kommenterer på akkurat dette innlegget er fordi jeg digger Henrik Ibsen! “Tuller du” – tenker du sikkert da og ler, men nej, jeg tuller ikke! ;D
      Du må svare på min blogg om du ønsker det, for dette innlegget finner jeg aldri i livet igjen. ;p
      Stå på videre, du er kjempe flink! Frida April. 🙂

    2. skal faktisk ha powerpoint om Ibsen selv.. men skal ikke ha framføring før uka etter påskeferien..;) lykke til jentåår!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg