KONKURRANSE: vinn solkort på 1000 kroner hos brun og blid!

Hvem er ikke driiit keen på et solkort på 1000 kroner fra brun og blid?? Jo, jeg er i hvertfall, så jeg har fått ett, men så har jeg fått ett som jeg skal gi bort til en av dere. Man har godt av litt sol på kroppen, året rundt (min mening) For å være med så må dere poste et innlegg om denne konkurransen på bloggen deres, så må dere linke til den i kommentarfeltet. Så enkelt er det!

_FEK2323s
Elsker når jeg møter på akkurat dette deilige bildet av Kristian Kjelling, vær gang jeg stikker innom Brun og Blid. Han er den eneste grunnen til at jeg drar på brun og blid! Men synd at han har anmeldt brun og blid for disse bildene.

EDIT: Kom jo på at det ikke er alle som har blogg, og de må jo også få sjangsen til å vinne. Så dere uten blogg gjør følgende: Skriv på kommentar om du er fastleser, hva du liker med bloggen og hva jeg kunne gjort bedre:) Også må dere selvfølgelig ta med e-post adressen deres og navn!

192 kommentarer

Siste innlegg