En anbefaling og en IKKE anbefaling



Maybelline Pulse perfection vibration mascara
Som jeg viste dere på ukens innkjøp videoen min for ett par dager siden, så har jeg kjøpt meg denne vibreringsmascaraen fra maybelline. Jeg er kjempe fornøyd med denne mascaraen, for man får lange vipper som gir et åpent og våkent blikk. Den klumper seg heller ikke. Som jeg sa i videoen så har yndlingsmascaraen min lenge vært denne fra Lancome:

Denne er jo mye dyrere enn den fra Maybelline, MEN jeg synes faktisk at Maybelline mascaraen er minst like bra!! Så det er helt supert for min del.

Slik ble vippene mine!


H&M sine løsvipper
Kanskje det bare er jeg som suger i å sette på løsvipper, men det ble ikke noe fint! Og jeg har de på enda, for jeg får de nemlig ikke av. Hvis jeg mister øyenvippene mine pågrunn av disse, så skal jeg saksøke H&M. Ikke kjøp disse!


Her har jeg bare løsvipper på venstre øyet.

Hva synes du om anbefalingen og IKKE anbefalingen min?

17 kommentarer
    1. Brukte de løsvippene i helgen, og må si at de ikke var så dårlig.
      Men anbefaler folk å bruke en annen lim enn den som følger med, den er ikke til å skryte av. Selv brukte jeg lim fra make up store, og de satt veldig bra, og gikk fort av!
      Utrulig fin blogg du har, forresten!

    2. Birgitte: Okei:) Ja du har kanskje helt rett. Jeg kjente bare jeg ble veldig irritert når jeg absolutt ikke fikk de av. Men takk for tipset!

    3. De vippene er ikke noe særlig dårlige. De er ikke blandt de beste men de er virkelig ikke dårlige heller 🙂 Men det er vanskelig å legge på vipper hvis man ikke har øvd en del da

    4. Når du skal bruke løsvipper, bør du ALDRI bruke det limet som følger med i pakken sammen med vippene. Det er et lim som stivner helt, og som kan gjøre at vippene dine knekker av. Kjøp heller DUO lim, de selges på en del parfymerier, blant annet Skin Tonic, eller så selger de de på Cubus. Det er et lim som ikke stivner helt. Det blir mer seit. Jeg bruker veldig ofte løsvipper, og bruker DUO limet hver gang, og får vippene lett av, og det holder fra 80- 90 påføringer 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg