Kulda dreper meg

Heihei!
Fy faen det er kaldt ute i dag! Det er så kaldt ute at snørret mitt fryser til is. Når jeg gikk av bussen så sprang jeg for harde livet for ikke å fryse ihjel, men da jeg kom hjem var det minst like kaldt inne. For når man er alene hjemme så glemmer man jo av sånne foreldre ting, sånn som å fyre i peisen. Første jeg gjorde var å skru på alle ovner i huset og fyre opp peisen, så nå sitter jeg helt inn til peisen og prøver å tine av meg frostskadene jeg fikk bare av å gå fra bussen og hjem. Herlige nord-Norge sier jeg bare! Hvis du liker å hakke tenner og fryse skinka av deg året rundt, så anbefaler jeg at du flytter til Tromsø.


Kulda gjør sånn at du ikke kan gå i akkurat de klærne du vil, uten å fryse levra av deg.


I like big buts and I cannot lie!

Jeg sminka mi nydelige Nora i dag på skolen. Se så fin hun er/ble.

   
Jeg elsker å eksprimentete med sminke og prøve ut forskjellige ting. Sminke er artig, og hvis man bruker det på en ordentlig måte så fremhever du din vakkre sider. Det er ikke så veldig mye som skal til for å føle seg bedre med litt sminke:)

Har forresten fått noen spørsmål om jeg kan vise noen "skjønnhets tips". Helt ærlig så har jeg ingen spesielle skjønnhets tips, så hvis det er noe dere lurer på så må dere bare spørre, så kan jeg svare så godt jeg kan:)

6 kommentarer
    1. Bra blogg du har, og stilen din ikke minst! 🙂
      Men kan du fikse den meny-under-header-greia der det står video?
      haha, sikkert veldig forståelig det jeg skrev nå, men håper du fatter ;- )
      Stå på!

    2. HAR BLOGG VS BLOGG på bloggen min. Dersom du ønsker å delta skriver du bloggadressen din i kommentarfeltet på DETTE innlegget:
      http://synnechristin.blogg.no/1264715068_meld_deg_p_blogg_vs_b.html
      Til dere som syter over reklamasjon for sin egen blogg. Jeg vil bare gi dem som har lyst til å delta en sjanse til det, at de har muligheten til å delta dersom de har lyst. Hvis ikke kan dere vel ignorere kommentaren 🙂
      Meld dere på før det er for sent, deltakerne blir trukket i løpet av helgen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg