trenetrenetrene

God kveld blogglesere!
Har nettopp kommet hjem fra en herlig treningsøkt på SATS sammen med søsteren min. Var ikke mange som hadde valgt å bruke fredagskvelden på å trene i dag, siden treningssenteret var veldig tomt. Men ingenting er bedre enn å ta en hard økt med musikk på ørene å bare la svetten renne nedover ryggen. For en gangs skyld så skal man heller ikke tenke på hvordan man tar seg ut da heller. Skal man trene, så skal man trene. Treningssenteret er ingen sjekkeplass for min del, for når jeg er der så er jeg ikke akkurat på mitt beste. Jeg blir veldig fort rød i ansiktet når jeg trener, så vil ikke akkurat bli sjekket opp eller sjekke opp noen da. Men smak og behag, noen kommer jo med full maske, å går bare rundt å strutter med stumpen. Også er det jo selvfølgelig ett par svære bøse-jævler som står å glor med haka nede på knærne.


Og nei, dette er ikke et "Se på meg jeg står i BH-bildet". Synes detter er et fresht og sporty bilde som ble tatt på tromsdalstinden (høyt fjell) når vi var på klassetur der.

Hva trener du?
Er du like glad i å trene som meg?

23 kommentarer

Siste innlegg