I’m back!

Hei duu, lenge siden sist! Har vært verdens dårligste blogger de siste dagene, fordi jeg ikke har hatt noe tilgang til pc, i tillegg til at jeg har vært fri for batterier til kameraet. Eller jo, hvis jeg hadde vært helt desperat, så kunne jeg jo dratt på besøk til noen av vennene mine å overfalt deres data. Men valgte heller ei bloggfri helg. Kvalitet fremfor kvantitet som det så fint heter. Men jeg er glad for at dere har kikket innom bloggen for det om det ikke er kommet noe nytt:) Men nå har jeg altså oppdatert "Videoer" knappen på menyen, så der finner dere videoene mine. Jeg er helt kreisi asss..

Jeg og Therese var på en liiten shoppingtur på jekta (shoppingsenter) i dag. Det var ikke noe nytt og spennende å finne, men fikk nå brukt litt penger for det om. Ble faktisk overrasket over hvor mye jeg har igjen på kortet, enda jeg skal få lønn nå om et par dager. Nesten så man skulle tro at jeg har en hemmelig beundrer som setter inn penger til meg når bankkontoen min trenger det.


Endelig er kameraet mitt i drift. Dette bildet er tatt før jeg har tatt turen innom badet..

Fargelinser er sykt kult! Therese har på, ikke jeg. Gjett hvilken farge hun egentlig har?

Jakke fra Freequent(er usikker på om det skrives sånn), bukse fra Vero Moda, støvelettene husker jeg ikke navnet på butikken og vesken er i fra Accent.

DAGENS INNKJØP


En søt topp i fra cubus. Også måtte jeg kjøpe den ringen der, som jeg har i orange også. Jeg elsker de ringene!

Veet wax strips, Tony & Guy Refreshing Dry shampoo og selvbruning fra Loreal. Har aldri prøvd ut denne selvbruningen eller tørr shampoen. Noen som vet om de er bra? Butikkdama anbefalte de i hvertfall..

17 kommentarer

Siste innlegg