Desperate housewives er endelig på skjermen igjen!!

Jeg sitter faktisk nå med kribling i hele kroppen. Denne dagen har jeg faktisk ventet sykt lenge på! Dere som er like blodfan av desperate housewives eller frustrerte fruer som det heter på godt norsk, vet garantert hva jeg snakker om nå. Jo selvfølgelig, det var jo sesongpremiere på desperate housewives i dag. Jeg har sett absolutt alle episodene, og jeg får aldri nok. Dette er en serie for hele familien (bortsett fra de minste), og jeg tror alle vil kjenne seg igjen i denne serien på et eller annet tidspunkt. Jeg kjenner meg igjen ofte.


Disse damene kan virkelig jobben sin! Alle er utrulig brae skuespillere på vær sin måte. Det går ikke ann å velge ut en favoritt. Klarer du? For ikke å glemme noe, så er de jo brennheite også!

Det at fruene snart runder 50 år in real life, er helt sykt. De har kropper som til og med tenåringsjenter kan drømme om.

Jeg gleder meg til hver tirsdag fremover, og jeg har en følelse av at dette blir enda en vellykket sesong av fruene.

Er du også en giga-fan av FF?
Så du FF i dag??

8 kommentarer
    1. Husker den nest siste episoden forrige sesong, jeg løp rundt i huset og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, visste ikke hvordan jeg skulle vente en hel uke til å vite hva som kommer til å hende.
      “Litt” tvslave er det lov å være

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg