Disse bloggene leser jeg fast/har du en blogg å anbefale?

Har hatt planer om å skrive dette innlegget noen dager nå, men så kom jeg på nå at jeg leser jo bare blogger som er på topplisten. For en topplistehore jeg er. Så fant ut med andre ord at jeg kanskje burde utforske bloggverdenen litt mer enn som så, for det finnes jo så mange brae bloggere der ute som ikke er blitt oppdaget ennå. Jeg vil ha flere favorittblogger, så anbefal en bra blogg til meg da i kommentarfeltet. Det er selvfølgelig lov til å anbefale sin egen også:)

Jeg leser egentlig bare disse tre fast:

Therese Nielsen

www.tcmn.blogg.no
– Dette er en av mine aller nærmeste venner, som er stor grunn til at jeg leser bloggen hennes. Det er alltid morsomt å lese bloggene til kjente, men det er ikke bare derfor jeg leser bloggen hennes. Hun skriver veldig bra, med lite skrivefeil og innleggene er interessante. Hun skriver om det meste som interesserer folk flest egentlig og hun oppdaterer ofte.

Anna Edwin

Image and video hosting by TinyPic
www.annais.blogg.noJeg digger Anna. Hun har selvironi og skriver veldig morsomt. Hun virker som en veldig jordnær person, som man merker gjennom bloggen hennes. Hun er utrulig søt og har mange morsomme uttrykk. Virker som at hun er seg selv, og jeg liker veldig godt den personen.

Kristina Andersen

www.kristinaandersen.blogg.no – Partyjenta som har veldig mye på hjertet. Grunnen til at jeg leser bloggen hennes er fordi hun skriver veldig bra. De lange tekstene blir ikke kjedelige hos henne. Hun har en ganske personlig blogg, for hun deler ganske mye med leserne sine. Som gjør at man føler at man kjenner henne.

Er også innom disse bloggene i ny og ned:
www.julianyl.blogg.no
www.voe.blogg.no
www.marteid.blogg.no 
www.kristineees.blogg.no  
www.heidialexandraolsen.blogg.no

Hvilke blogger er du fast leser av, noen av de samme som meg?
Har du en blogg du anbefaler?

30 kommentarer

Siste innlegg