MY BOYFRIEND

Mornings!
Nå mens ca. resten av landets skoleelever ligger i dype drømmer i en herlig seng og nyter vinterferien, er jeg nå på vei ut døren for å dra til min favoritt plass, nemlig skolen. wihuu!

Tenkte jeg først bare skulle legge ut to videoer av min kjære Justin. Han er så herlig med meg. Disse sangene skrev han i forrige uke, dedikert til meg. Blir så sjarmert av gullklumpen min når man synger om sin kjærlighet til meg. Er jeg ikke heldig? Justin and Tuva = true love.

Er han ikke kjekk? Vi er forresten på utkikk etter en ny villa. Så hvis du vet om en villa i nærheten av Hollywood med stort svømmebasseng, treningsstudio, kinosal, bar, diskotek, bowlinghall, spa og god utsikt, så må dere si i fra.

Trenger vell ikke spørre en gang, men noen som er misunnelige på meg? hihi

41 kommentarer

Siste innlegg