STORE TATTOVERINGER – HOT OR NOT?

Hva synes du om store tattoveringer som dekker store deler av kroppen, sånn som på disse vakkre bildene? Mener du det er kroppkunst, eller mener du at det er stygt og at man bare ødelegger kroppene sine med å tattovere dem? Kunne du tenkt deg å hatt så store tattoveringer på kroppen din?

Min mening: Jeg har aldri vært noe fan av tattoveringer i det hele tatt. MEN, har forandret mening den siste tiden. Det finnes jo utrolig mange kule tattoveringer som ser bra ut, men enda flere stygge. Men jeg er ikke noe fan av de som driver å tattoverer hele kroppen, for jeg mener at hvis man skal tattovere seg så må tattoveringen ha en betydning for deg. Jeg vet at jeg kommer til å tattovere meg, for jeg vet nemlig allerede hva den første (og kanskje siste) tattoveringen min skal være av. Den gleder jeg meg veldig til å ta.

Har du tattorvering?
Kunne du tenkt deg å tatt, og i såfall av hva?

44 kommentarer

Siste innlegg