ON MY WAY TO WORK

Våknet opp i et rykk i morgest, kikket på klokken som var 10.20 eller no, og trodde i første omgang at jeg hadde forsovet meg, igjen. Men NEIDA, vi har nemlig vinterferie DENNE uka. Æddabædda, suck on that lizzm. Livet er så forbanna verdt å leve når man har ferie og kan sove lenge! Digg å begynne på skolen igjen, eller har du ferie denne uken som meg?

Selv om jeg har ferie fra skolen, skal jeg fremdeles på jobb å mette kvaløya's junk food lovers. Ingen jobbing=ingen penger=ingen shopping. Hvis du er keen på verdens beste burger laget av moah, drop innom BurgerMan på kvaløya. It's so woth it. Der får du ikke servert noe burger som er oppvarmet i mikroen sånn som på burger king, men derimot en skikkelig saftig godbit av en burger. Uff, nok burgerprat, ble plutselig veldig sulten på en burger. Og det er fyfy, for jeg skal nemlig ned femten kg, MINST!


random pic. It don't matter if you're black or white!

Forresten den som klarte å gjette riktig var Hanna, men hun hadde ikke blogg, så nummer to var Kaja. Det riktige svaret var å fjerne sminken. Hehe, ja det er drit kjedelig, men må til, ellers blir man seende ut som en vandrende pizza til slutt. Jummy!

Dagens spørsmål:
Jobber du eller lever du av foreldrene dine? I såfall hvor?

But work next, see yah later sweethearts<3

27 kommentarer

Siste innlegg