SELVSAGT VIL JEG IKKE GÅ NED 15 KG!

Heihei!
Har skjønt at jeg må slutte å tulle med vekt og sånt på bloggen, for det er mange yngre jenter i 12-årsalderen som leser den og som tror på alt jeg skriver. NEI, jeg vil jo selvsagt ikke gå ned 15 kg. Da hadde jeg vært sykelig tynn og blitt tvangs innlagt på sykehus og etterhvert sikkert dødd. Trenger ikke å si hvor mye jeg hadde veid da, men det er i allefall ALTALT for lite. Jeg veier verken for lite eller for mye. Tror kanskje jeg må begynne å tenke litt mer over hva jeg skriver fremover og kanskje begynne å skrive litt mer seriøse innlegg om spesielle temaer. Synes du jeg skal begynne å bli litt mer seriøs på bloggen?


Slik hadde jeg sett ut hvis jeg hadde gått ned femten kg! Nei, tror jeg skal gå å spise litt grandis nå..

25 kommentarer
    1. Uff, ekkelt bilde. Synd at noen faktisk ser sånn ut! (de med alvorlig anoreksia osv).
      Bra du ikke mener det, da 😉 (jeg trodde ikke det, da! :P)

    2. Synes ikke du skal bli mer seriøs…
      Det er så syykt kjedelig med de som bare er seriøse og aldri gidder å snike inn et fnugg av ironi engang.
      Bare fordi de er så små at de ikke skjønner ironi enda, da er det på tide at de lærer det…
      Keep going, nice blogg (y)
      ;-D <3

    3. Hei 🙂
      Jeg har utrooolig lyst på sånn skjørt som går opp til livet, men jeg finner det nesten ingen steder, og hvis jeg faktisk finner det, så er de lite fine.. Og på noen av innleggene litt lenger nede har du på deg ett UTROOOLIG fint skjørt som går opp til livet, og du skrev at du kjøpte det på H&M. men da jeg var i byen idag, fant jeg det ikke der, og det var så syklig fint. så jeg bare lurte på, når var det du kjøpte det? er det liksom lenge sidne? blir utrolig glad hvis du svarer (!!)
      Digger bloggen din forresten. 😀 du og hun threrese er utrolig pene og sykt morsome. <3

    4. du må fortsette med ironien og sånne ting,
      det gjør en stor del for at jeg leser bloggen din, leser egentlig bare noen få blogger fast,
      deg, therese(tcmn), voe og et par av de jeg kjenner, og det blir kjedelig hvis du er særiøs!
      så keep going girl! 🙂
      ps. ELSKER bloggen 😀

    5. Jeg syntes ikke du trenger å forandre noe på bloggen din. Det er jo litt gøy når du skriver litt useriøse innlegg! :- )
      Kjempebra blogg!

    6. marthe: Hei Marthe:-) Tusen takk! Ja det skjørte er veldig fint, og nei jeg tror ikke de har det lengre:( ble utsolgt veldig fort. Kjøpte det vell for en måned siden eller noe sånt. Men tror de har ganske mange kule high-waist skjørt på Bik Bok:-)

    7. Jeg er en jente på 13 år som veier 63 kilo eller noe slikt.. Også lurer jeg på en ting; Er det for mye å veie for en 13 åring?..
      Jeg er 163 cm høg, og jeg vel passelig fet/tynn.

    8. er morsomt å lese og slik, men bruk ironien på noe som ikke er såpass alvorlig, derfor mange reager så sterk.
      bra blogg 🙂 stå på

    9. Hvordan får du til å gjør sann med bildene dine?
      å redigere deg tynnere eller tykkere xD?
      lurer på det fordi jeg har litt lyst å prøve det på gøy

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg