GOD MORGEN?

Jeg holdt på å starte dette innlegge med å skrive god morgen, men det blir kanskje litt feil? Hehe. Jeg og Therese har akkurat spist frokost vi, veldig rutinerte mennesker ja. Men sånn blir det når man har ferie og sitter oppe sent på natten.

Det er faktisk helt utrolig fint vær i dag, nesten så jeg får lyst til å gå ut å lage engler i snøen. Og DA er det bra fint skal jeg si dere, for jeg er ikke noe snø/vinter/kulde person. Men må vell snart få fart på stumpen å prøve å gjøre noe vettig ut av denne herlige dagen. Kanskje dra til byen å bruke litt penger? Uff, er faen det eneste jeg gjør for tiden.. Hehe
Hva skal du gjøre i dag?

Aaaaw, hunden til Therese er verdens søteste! Uff stakkars, tvingte Lotta med på en liten photoshoot i natt som dere ser


Cutiee<3 she's like a supermodel




aaaw, puppyface<3

Ha en fin dag dere, og ikke glem av konkurransen:D Lots of love!

16 kommentarer

Siste innlegg