JEG HAR VÆRT PÅ SHOPPING, JUHUU!!

Heiheihei!! Har akkurat kommet hjem fra byen og ligger nå godt plassert i sengen og er ganske så utslitt. Det er faktisk tungt å shoppe, det burde blitt en idrett. Da hadde hvertfall jeg vært best i noe. Var en fryd å gå inn i butikkene i dag, for de har fått inn så utrolig mye fint i det siste. Virkelig på tide altså. Kjøpte meg to bukser, to ringer, et par øredobber og en lipgloss. Kommer bilder senere av innkjøpene når jeg gidder å løfte ræva opp fra sengen for å ta de. Sorry for at jeg er lat. Hadde du vært min konkurent om shopping hadde vært en idrett?haha


Skulle ønske jeg hadde alle de pengene nå. Eller vent, det har jeg jo.

Er mange som har spurt om når "må gjøre videoen" kommer. Den kommer når Therese er blitt frisk, og det vet vi jo ikke. Men hun er på bedringens vei, det er alt vi vet. Så bare stay tuned, den kommer! Og når den kommer så skjønner dere at det var verdt ventetiden. Heheee:-D DEN BLIR HELT FETTEBRA!!

Hvis jeg i det hele tatt har noen faste lesere, så burde alle klare å gjette hva jeg skal gjøre klokken 21.40????

33 kommentarer

Siste innlegg