DAGENS OUTFIT OG SÅNT

God kveld i stuen!
Er akkurat kommet hjem fra turnhallen. Eller ikke akkurat, har rukket å spist verdens beste biff og innbakte poteter, namm! Noe av det beste jeg vet.

Er ganske sliten nå etter å ha vært i en støyende turnhall i flere timer med flere hundre mennesker, men gøy var det å se på alle de flinke turnerne. Kommer både bilder og videoer etter at jeg har fått tatt meg en liten middagslur på sofaen.
Men her har dere dagens outfit! Meget spennende, not.

Hadde så sykt dårlig sminkedag i dag at jeg følte ikke for å ha disse bildene i sterke farger.

Skinnjakke – Only (Vero Moda)
Bluse – Lindex
Bukse – Arvet den så jeg vet ikke hvor den er fra
Veske – Den veska er sykt gammel så jeg husker ikke hvor jeg kjøpte den
Ring – EDIT: Ringen er fra Lindex, "anonym" klikka for at jeg hadde skrevet at den var fra kappahl
Øredobber – Gins Tricot
Sko – CC i Polen

Hva synes du om outfiten?
Var du i gyllenborghallen idag?

37 kommentarer

Siste innlegg