DAGENS LILLE INNKJØP

Jeg og Therese dro til byen en tur etter skolen i dag for å kjøpe hårfarge, fordi begge sine ettervekster er vokst ned til ørene. Vi ble distrahert av alle andre ting, så vi glemte av å kjøpe hårfarge. Men jeg kjøpte et par andre (u)nyttige småting.


Tre nye neglelakker til neglelakk samlingen min. Det er jo så "IN" med sterke farger på neglene for tiden, så jeg som er den største motedivaen må jo selvfølgelig følge trenden.

Kjøpte meg en hårkur fra Loreal som skal være i om natten, og man slipper å skylde den ut. Noe som jeg synes er veldig positivt, siden jeg synes det er så slitsomt å måtte skylde håret etter at man har kura håret. For håret mitt tar så lang tid å tørke. Den kan brukes både i tørt og fuktig hår.

En enkel svart og sølvring fra H&M som kostet bare 29 kroner.

Nå skal jeg og Therese dra bort på butikken og postkontoret å sende noen pakker å kjøpe godiiis til frustrerte fruer i kveld. Fruene prioriteres alltids før paradise her i gården! Det er nesten blitt en tradisjon hver tirsdag å dra på butikken å kjøpe godis til kvelden for å se på frustrerte fruer:-D

Hva synes du om innkjøpene mine idag?
Skal du se frustrerte fruer eller paradise hotell i kveld?

29 kommentarer

Siste innlegg