NESTE LØRDAG REISER JEG TIL.. SYDEN!!

Jeg fikk nettopp den beste nyheten jeg noen gang kunne fått på dette tidpunktet! Jeg har akkurat hoppet i sengen av glede, for neste lørdag reiser vi til syden! Alle vet at jeg elsker syden, og nå skal jeg endelig hjem dit hvor jeg hører hjemme. Nemlig i varmen! Jeg er så glad på mine vegne, og denne ferien trengte jeg virkelig! Blir godt å komme seg bort å bare nyte livet, uten å tenke på skole og alt det pisset der. Så da blir det blogging fra syden, juhu 😀
Dette bilde er fra forrige gang jeg var i syden, og det er nå snart to år siden. Denne uken må jeg grille meg i solarium hver dag sånn at jeg får skikkelig bra grunnlag før jeg reiser!

Vi har ikke bestemt oss for hvor vi skal reise, så nå har jeg fått i oppgave å gå på nettet å leite etter billetter. Men vi er jo i Mars måned, og da er det jo ikke varmt over alt i verden. Så det jeg lurer på er:

HVOR ER DET LURT Å DRA NÅ HVIS MAN VIL BLI NEGER?

104 kommentarer

Siste innlegg