OM “SILIKONLEPPENE” MINE

Jeg finner ikke minnebrikken min, så jeg får ikke tatt bilder til de innleggene jeg EGENTLIG hadde tenkt å skrive nå. Sånn som hva jeg fikk i posten i dag av en søøøt leser. Men i allefall, får leite videre etterpå.


Jeg får utrolig mange stygge kommentarer fra noen av dere hvor dere nærmest skjeller meg ut pågrunn av "botoxbildet" mitt. Slenger masse dritt som jeg ikke klarer å finne et eksempel på, for det er så mye. Blir jo helt satt ut over hvor tøff noen kan være over et tastatur og bak en skjerm.

Selvfølgelig er det korketrikset jeg har brukt, som en god del av dere skjønte. Jeg er femten år, og da har man ikke silikon. Når man er femten år er det normalt og ha det gøy å teste ut litt morsomme ting å være litt barnslig. For dere som lurer på hva "Korketrikset" er, så er det at man suger på ei kork i noen minutter, så får man sånne lepper som jeg har på dette bildet:
Haha, omg! Her ser jeg faktisk ut som ei and eller noe.

Om stygge kommentarer sjenerelt: Jeg leser gjennom absolutt alle kommentarerene mine, som regel med et smil om munnen. Når jeg kommer til de stygge hever jeg øyenbrynet å går videre. Jeg tar meg ikke nær av drittslengingen og usaklige ting som at jeg er stygg eller lignende. Skjønner at det er noen som synes det, men hallo? Har dere så mye friitid at dere tar dere tid og energi å skrive stygt til andre? Jeg vet at det er mange som trykker "delete"  når de ser stygge kommentarer, men jeg lar de bare stå sånn at alle andre fornuftige folk får se hvor tåpelige noen kan være.

Men nok om det nå!! Håper ikke jeg får flere kommentarer av noen som lurer på om de er fake eller ekte. Hehe. Rart det der når folk spør om ting som står tydelig i et innlegg….

Men nå skal jeg rydde å finne minnebrikken min å høre på denne sangen:
Kanskje jeg legger ut bildet av det ny shinet rommet mitt når jeg finner minnebrikken, kanskje.

43 kommentarer

Siste innlegg