TIRSDAGS KOS, DIGG!

Nå er pizzaen satt i ovnen, colaen står klar i kjøleskapet, tv'en står klar på tv2 og hele familien sitter klar i stuen, for snart ruller fruene inn på skjermen. Hehe, dette hørtes dramatisk ut. Men det er sant, sånn har vi det her i huset hver tirsdags kveld. Hele familien er blitt helt avhengig av frustrerte fruer, og til og med Snorre (fosterfaren min) synes det er hysterisk morsomt.

I skrivende øyeblikk sitter sikkert mange å ser på paradise, men jeg ser det heller bare etterpå på nettet. Synes det blir trist å se dagens episode uten Torbjørn. På skolen i dag snakket alle om Torbjørn, og mange tror han kommer inn i gjen akkurat som Mats gjorde i fjor, tror du det? Det håper hvertfall jeg! Han er jo fra Tromsø akkurat som meg, og han er et kjent revyfjes her i byen. Men at han var/er betatt av Victoria, den ufølsomme forstår jeg ikke. Håper hun ryker ut snart.

Han er jo ikke stygg heller da.. Sjarmende kar vil jeg si!

Tror du Torbjørn kommer inn igjen?
Hvem er din paradise favoritt, og hvorfor?
Hvis du måtte velge mellom paradise eller frustrerte fruer, hva ville du valgt?

39 kommentarer

Siste innlegg