DAGENS OUTFIT OG NYDELIG SANG

God fredagskveld!

Ojj, det er fredag i dag! Det har jeg ikke tenkt over. Har nettopp våknet fra noe som egentlig skulle være en liiten powernap, men som jeg har sagt tidligere; Jeg har et sovehjertet av gull! Hadde til og med på vekkerklokka. Har lyst til å gjøre noe mer ut av denne fredagskvelden enn å ligge som en laks i senga. Men hva? Tromsø sucks bigtime. Hva skal du gjøre i kveld?

Leona Lewis kommer alltid med herlige sanger, som blir spilt om og om igjen. My hands heter denne.

Her kommer dagens outfit som jeg lovde. Flinke meg!

Herregud så bleik huden min er blitt nå! Brun og blid ASAP!


Elsker tightsen! Det er sånn slangemønster i skinn. Men det synes ikke på bildene fordi kamera mitt suger p*kk.

Jakke – Only (fjorårets modell, så du finner den nok ikke)
T-shirt – Cubus, nylig kjøpt
Tights – Cubus, nylig kjøpt den og
Skjerf – Kjøpte jeg på Fretex for noen år siden
Veske – Husker jeg ikke, det er så mange år siden
Ringer og armbånd – H&M
Øredobber – kappahl
Gammel neglelakk – H&M

Whatchathink?

27 kommentarer

Siste innlegg