GÅRDAGENS INNKJØP (HVA SYNES DERE OM TOPPEN?)

Heihei

Da var jeg endelig kommet frem etter en fire timers kjøretur med en lillebror som har kaklet hold i hauet på meg. Den siste timen sovnet han, og takk gud for det.

Jeg kjenner ingen her i Narvik, så det er litt kjedelig å være her. I kveld blir det vell bare filmkos og godteri. Tror ikke det blir å skje noe stort mer enn det.

Her kommer forresten gårdagens innkjøp som jeg lovde:

Jeg har en slags accessorize-fetisj hvis noen lurte. Det kan gjøre så mye ut av et kjedelig antrekk. Har laget meg en skikkelig smart smykketråd hvor jeg har hengt opp alle skattene mine. Skal vise dere smykketråden og alle øredobbene mine når jeg kommer hjem 😀 Vil dere se smykketråen min?

Øredobber – H&M, 29 kr
Armbånd – H&M, 59 kr
Ring – H&M, 39

Jeg og Therese bestemte oss for å gå innom Fretex å se om vi fant noen skjulte skatter. Og da fant jeg denne paljett toppen til 39 kr. Synes faktisk den var utrolig kul hvis man setter den sammen med noe som passer og hvis man bruker den til rett anledning. Kunne du gått i denne?

Hva likte du best av innkjøpene?

51 kommentarer

Siste innlegg