PARADISE FOLKA TAR OVER TOPPLISTA

Er det bare jeg som synes det er irriterende at alle paradise folka har overtatt topplista?

De florerer på topplista, og det kommer bare flere og flere av dem. Tror Tine var den eneste av dem som hadde blogg FØR paradise oppstyret. Men nå har nesten alle av dem blogg, som de opprettet for bare et par uker siden, eller mindre. Sikkert mange av dere som ikke bryr dere om topplista. Men uansett, jeg skjønner jo det at alle har rett til å lage seg blogg, og de liker sikkert enda mer oppmerksomhet en det de allerede har fått rundt paradise. Og jeg skjønner jo også at folk er interesserte i å følge med på livene deres, og derfor klikker innom. Men jeg synes det er litt trist at de skal ta helt over topplista. De dynker ut folk som virkelig fortjener å være der! Som har jobbet seg oppover i lengre tid, å bruker masse tid på bloggen sin. Da snakker jeg om meg selv også.

Alle disse har laget seg blogg. Pluss Lene, Ida, Noor, Iris og Nanna fra fjorårets. Det er hvertfall de jeg vet om. Gidder ikke linke, for dere finner de på topplista.

Jeje, whatever! Hva mener dere?

74 kommentarer

Siste innlegg